استقبال دانش‌آموزان کردستانی از کانال تخصصی قرآن و نماز شبکه شاد
کد خبر: 4016495
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

استقبال دانش‌آموزان کردستانی از کانال تخصصی قرآن و نماز شبکه شاد

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرروش استان کردستان به استقبال دانش‌آموزان کردستانی از برنامه‌های دینی و قرآنی اشاره کرد و افزود: میزان استقبال دانش‌آموزان کردستانی از کانال‌های تخصصی قرآن و نماز شبکه شاد بسیار چشمگیر است.

حجت‌الله نریمانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان

حجت‌الله نریمانی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرروش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: شبکه شاد یکی از پیام رسان‌های گسترده کشور بوده که تمام فعالیت‌های مدارس برای دانش‌آموزان در آن طراحی و تدوین شده است.

وی افزود: 17 کانال تخصصی و یک کانال عمومی با محتواها و موضوعات دینی و مذهبی، ویژه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در شبکه شاد فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرروش استان کردستان بیان کرد: در راستای آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با مسائل دینی و مذهبی و انس با قرآن برنامه‌های دینی و قرآنی این معاونت از طریق 18 کانال دینی و مذهبی در سامانه شاد برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کانال عمومی قرآن، عترت و نماز، حفظ قرآن، محافل انس با قرآن، مناسبت‌های ولایی، انتظار و مهدویت، گفتمان دینی، احلی من العسل، هیئت‌های مذهبی، مصباح الهدی، اقامه نماز، پیوند مسجد، مدرسه و منزل، آموزش عملی نماز و طرح مبین، جشن عبادت، تقلید و مرجعیت، مسابقات دانش آموزی، مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان، مراکز دارالقرآن الکریم، امر به معروف و نهی از منکر از جمله این کانال‌های فعال در سامانه شاد است.

نریمانی به استقبال دانش‌آموزان کردستانی از برنامه‌های دینی و قرآنی اشاره کرد و افزود: در این راستا میزان استقبال دانش‌آموزان کردستانی از این کانال‌های شبکه شاد نیز بسیار چشمگیر است.

وی با اشاره به اینکه ما در تلاشیم تا برنامه‌های قرآن و اقامه نماز مدارس از لحاظ محتوایی نتیجه محور باشند، افزود: در همه برنامه‌های قرآنی باید سبک زندگی اسلامی به دانش آموزان آموخته شود.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌و‌پرورش کردستان با تأکید بر اینکه خروجی آموزش‌و‌پرورش باید دانش‌آموزانی اهل نماز، عامل به قرآن باشند، یادآور شد: اگر جز این هدف دیگری داشته باشیم کار ما بهتر خواهد بود. در همه برنامه‌های قرآنی باید سبک زندگی اسلام به دانش‌آموزان آموخته شود.

انتهای پیام
captcha