فروش بیش از ۱۷ میلیارد ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب
کد خبر: 4018039
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

فروش بیش از ۱۷ میلیارد ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از فروش بیش از ۱۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب امسال توسط ۵۴ کتابفروشی استان خبر داد.

عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، عبید رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: طرح پاییزه کتاب از 29 آبان‌ماه تا 3 آذرماه امسال همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب در این استان همزمان با سراسر کشور به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه کردستان 54 کتابفروشی استان که 42 باب در مرکز استان و 12 باب کتابفروشی در شهرستان‌های تابعه در این طرح مشارکت داشتند، افزود: استان کردستان در این طرح از لحاظ تعداد کتاب هاب فروخته شده نهمین استان کشور بوده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: 17 میلیارد و 820 میلیون و 110 هزار و 676 ریال کتاب در این طرح به فروش رسید که در این رده‌بندی استان کردستان از نظر مبلغ فروش کتاب در رده ششم کشور بعد از تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم و فارس قرار دارد.

وی تعداد جلد کتاب فروخته شده در این طرح را ۱۳ هزار و 792 جلد ذکر کرد و افزود: کردستان بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی جزو استانهای پرفروش از نظر تعداد کتاب‌های فروخته شده بود.

رستمی در پایان یادآور شد: کتاب‌ها این طرح با تخفیف ۲۰ درصدی و سقف خرید کتاب در این دوره برای هر نفر براساس کد ملی سه میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام
captcha