ورود به تحلیل و تفسیر قرآن؛ اولویت مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران
کد خبر: 4018583
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

ورود به تحلیل و تفسیر قرآن؛ اولویت مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران

معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام باقر(ع) در چند سال اخیر ورود خوبی را به فعالیت‌های قرآنی داشته است، گفت: ورود به تحلیل و تفسیر قرآن اولویت مهم مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران است.

حجت الاسلام وحید رمضانی معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر کامیاران

حجت‌الاسلام وحید رمضانی، معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مدرسه علمیه امام باقر(ع) در سال تحصیلی جدید در هشت پایه یکم تا هشتم طلبه پذیرش کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۵ نفر طلبه در مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران مشغول به تحصیل هستند، افزود: برنامه‌های علمی و اجتماعی به همت طلاب و اساتید این مدرسه علمیه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران بیان کرد: خوشبختانه با ثبات وضعیت کرونا کلاس‌های درس در مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران بازگشایی شده و در حال حاضر تمامی سطوح و پایه‌های تحصیلی مدرسه به‌صورت حضوری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه با آغاز کلاس‌های درس حضوری تدریس در فضای مجازی لغو شده است، ادامه داد: نباید منکر خسارت‌های کرونا بر روند آموزش بود. اکنون تمام تلاش اساتید مدرسه علمیه شهرستان کامیاران این است که ۲۰ ماه تعطیلی کلاس‌های درس جبران شود.

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام باقر(ع) در چند سال اخیر ورود خوبی را به فعالیت‌های قرآن داشته است، گفت: ورود به تحلیل و تفسیر قرآن اولویت مهم مدرسه علمیه امام باقر(ع) است.

وی در پایان یادآور شد: در این مدرسه در کنار قرائت قرآن و ترتیل بُعد تحلیل و تفسیر هم مورد توجه قرار گرفته است و به شدت در تلاش هستیم تا حفظ قرآن هم در برنامه‌های مدرسه علمیه امام باقر(ع) گنجانده شود.

انتهای پیام
captcha