اعزام روحانی به ۱۰ شهر و روستای بیجار
کد خبر: 4022028
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

اعزام روحانی به ۱۰ شهر و روستای بیجار

معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار از اعزام روحانی به ۱۰ شهر و روستاهای شهرستان بیجار در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این روحانیون در دهه اول و دوم در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار ویژه‌‌برنامه‌های این ایام را برگزار می‌کنند.

 حجت‌الاسلام محمدرضا قائم پناه معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق شهرستان بیجار

حجت‌الاسلام محمدرضا قائم‌پناه، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) از برگزاری ویژه‌برنامه‌ها و برگزاری مجالس شهادت این حضرت در دهه اول و دوم توسط مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد حضور مبلغان دینی در انجام مراسم‌ها و مجالس عزا خواهیم بود، افزود: برای این ایام مهم و دینی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار برنامه‌‌های بسیاری در دست برگزاری و اجرا دارد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار با اعلام اینکه در این ایام مبلغان مذهبی برای برگزاری مراسم‌ دینی به شهرها و روستاهای بیجار اعزام می‌شوند، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام فاطمیه شاهد حضور مبلغان دینی در ۱۰ شهر و روستای بیجار برای انجام مراسم‌ها و مجالس عزا خواهیم بود.

وی با اشاره به یاری و همراهی طلاب و روحانیون بیجاری از اقشار ضعیف جامعه افزود: با مشارکت گروه جهادی این مدرسه بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان بیجار توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام قائم‌پناه با اعلام اینکه خیرین و نیکوکاران شهرستان بیجار تأمین و تهیه این اقدام و بسته‌های معیشتی را تقبل کرده‌اند، یادآور شد: برگزاری مراسم‌ و مجالس دینی با حضور اساتید حوزوی و روحانیون از دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه امام صادق(ع) در ایام فاطمیه(س) است.

انتهای پیام
captcha