شب خاطره «راویان و مدافعان حرم» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4023900
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

شب خاطره «راویان و مدافعان حرم» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تشریح برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌های دی‌ماه در این استان، از برگزاری شب خاطره با حضور «راویان و مدافعان حرم» خبر داد.

محمدحسن فاضلی، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزدمحمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: جبهه مقاومت با مدیریت ممتاز و رشادت سردارانی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استکبار جهانی را به‌زانو درآورد.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت تصریح کرد: مراسم سالگرد سردار دل‌ها و شهدای مدافع حرم و اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله مصباح یزدی صبح روز 13 دی‌ماه در همه شهرستان‌ها و ادارات استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی نیز با مشارکت همه دستگاه‌ها در مسجد روضه محمدیه (حظیره) از ساعت ۸ تا۱۰ صبح روز پنج‌شنبه با سخنران کشوری هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

فاضلی برگزاری «شب خاطره» با حضور راویان و مدافعان حرم را از دیگر برنامه‌های دی‌ماه عنوان کرد که در مرکز فرهنگی در سطح شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: مدیران استان به این مناسبت با خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل خواهند کرد.

معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: بزرگداشت روز یزد، گرامیداشت شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی، و همچنین تجلیل از مادران و همسران شهدا هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(ع) و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha