شرکت 96 البرزی در جشنواره ملی روش‌های نوین تدریس کتب مراکز دارالقرآن
کد خبر: 4025710
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

شرکت 96 البرزی در جشنواره ملی روش‌های نوین تدریس کتب مراکز دارالقرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز گفت: 96 نفر به نمایندگی از استان البرز در اولین جشنواره ملی روش‌های نوین تدریس کتب مراکز دارالقرآن شرکت کردند.

جشنواره ملی روش‌های نوین تدریس کتب مراکز دارالقران

حسین سلیمیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری جشنواره روش‌های نوین تدریس کتب مراکز دارالقرآن خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در سه رشته تصویرسازی، روش تدریس حضوری و روش تدریس غیر حضوری برگزار شد و مخاطبان آن مربیان و مدرسان مراکز دارالقرآن‌های وابسته به آموزش و پرورش سراسر کشور بودند.

وی افزود: در این جشنواره که به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در شهر تبریز به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شد، 883 نفر از سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد 96 نفر به نمایندگی از استان البرز حضور داشتند.

این مسئول بیان کرد: در این جشنواره همه شرکت‌کنندگان البرزی موفق به کسب گواهینامه شدند و پس از چهار مرحله داوری، با برگزاری آیین اختتامیه، نفرات برتر معرفی شدند که استان البرز در بخش نفرات برتر رتبه‌ای کسب نکرد اما در بخش برگزیدگان جشنواره در هر سه رشته شایسته تقدیر شد.

سلیمیان گفت: با توجه به ضرورت ایجاد وحدت رویه در مسائل آموزشی دارالقرآن‌ها، جای خالی برگزاری چنین جشنواره‌ای حس می‌شد که خوشبختانه به همت و تلاش همکاران قرارگاه مجازی قرآن عترت و نماز و دبیرخانه پایگاه مجازی مراکز دارالقرآن الکریم کشور این جشنواره برای اولین بار برگزار شد که نتیجه آن یقینا در بهبود عملکرد فعالیت‌های قرآنی اثرات مثبتی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha