اسلام ناب به انسان بصیرت و آگاهی می‌هد
کد خبر: 4026955
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

اسلام ناب به انسان بصیرت و آگاهی می‌هد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تربیت افراد برگرفته از آموزه‌های مکتب اسلام و اهل‌بیت(ع)، گفت: اسلام ناب به انسان بصیرت و آگاهی می‌دهد به گونه‌ای که قاسم سلیمانی توانست دنیا را بلرزاند و در کشور‌های مختلف برای او عزاداری برگزار کردند.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد با اشاره به تربیت افراد برگرفته از آموزه‌های مکتب اسلام و اهل‌بیت(ع)، اظهار کرد: اسلام ناب به انسان بصیرت و آگاهی می‌دهد به گونه‌ای که قاسم سلیمانی توانست دنیا را بلرزاند و در کشور‌های مختلف برای او عزاداری برگزار کردند.

وی بیان کرد: یکی از خصوصیات تقوا که منشأ آن خود خدا است، دغدغه‌مند بودن و دغدغه درونی داشتن است که باید برای تقویت آن در وجود خود تلاش کرد.

آیت‌الله علما در ادامه به مناسبت ۱۹ دی و قیام مردم قم اشاره کرد و گفت: مردم قم با بصیرت برای دفاع از امام و اسلام در صحنه آماده بودند و حماسه آفریدند که باید هر ساله آن را یادآوری کرد.

امام جمعه کرمانشاه به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهدا، مقاومت در منطقه چند برابر شده و حاج قاسم سلیمانی عظمتی در دنیا خلق کرد که امروز ترامپ به دنبال جایی برای تأمین امنیت خود است.

وی افزود: حاج قاسم امروز برای جوانان به الگویی تبدیل شده که باید به عملکرد و مکتب آن توجه داشت و اتحادی که با شهادت حاج قاسم بین اقشار مختلف مردم به وجود آمد، دنیا را تکان داد و این شخصیت بین‌المللی نماد اعتماد و امید منطقه شده است.

انتهای پیام
captcha