فعالیت ۱۲ مهد قرآنی در بیجار
کد خبر: 4029552
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

فعالیت ۱۲ مهد قرآنی در بیجار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از فعالیت ۱۲ مهد قرآنی در سطح شهر و روستا‌های این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیاحجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از فعالیت ۱۲ مهد قرآن به‌منظور آشنایی خردسالان با مفاهیم قرآنی در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد شش مرکز داخل شهر و شش مرکز در سطح روستاها و شهرهای بیجار فعال هستند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن در این مهدهای قرآن افزود: در هریک از مهدهای قرآنی شهرستان بیجار به طور میانگین ۳۰ نفر مشغول یادگیری قرآن هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری آزمون‌های قرآن کریم خبر داد و بیان کرد: آزمون حفظ قرآن و سایر رشته‌های آموزشی به صورت آنلاین پس از اتمام دوره‌ها برگزار شده که گواهینامه قبول شدگان به قرآن آموزان اهدا می‌شود.

وی تأکید کرد: جلسات قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآنی در سطح مساجد با هدف آشنایی بیش از پیش جوانان با فرهنگ و سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اجرای طرح آموزش قرآن کریم ویژه خردسالان طی امسال یادآور شد: کودکان چهار تا شش سال بیجاری طی این دوره آموزشی ۶۶ ساعته در قالب ۳۳ جلسه آموزشی، در حوزه مباحث نظری و عملی تحت آموزش‌های خاص قرآنی قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha