ویژه‌برنامه‌های «شب خاطره» در شهرستان‌های اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4033130
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
به‌مناسبت دهه فجر؛

ویژه‌برنامه‌های «شب خاطره» در شهرستان‌های اصفهان برگزار می‌شود

دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان، به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر، پنج ویژه‌برنامه «شب خاطره» در شهرستان‌های آران‌وبیدگل، سمیرم و گلپایگان برگزار می‌کند.

برنامه شب خاطره

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، منصور قربانی، مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری اصفهان اظهار کرد: صدوشانزدهمین برنامه «شب خاطره» در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه در سالن اندیشه اداره کتابخانه‌های شهرستان آران‌و‌بیدگل با حضور راویان اکبر حسن‌زاده، عباس رئیسی و سرهنگ محمد قاسم‌پور برگزار می‌شود.

وی افزود: صدوهفدهمین برنامه شب خاطره دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان نیز در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور گلپایگان برگزار خواهد شد و راویان این برنامه، سرهنگ حاج علی شاه‌نظری، سرهنگ محمود نجیمی و سرهنگ حسین سالمی هستند.

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه صدوهجدهمین برنامه شب خاطره نیز در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در آستان امامزاده علمدار روستای نیوان‌نار گلپایگان برگزار می‌شود، اضافه کرد: روایتگری این برنامه را سرهنگ محمود نجیمی، سرهنگ حسین سالمی و سرهنگ علی شاه‌نظری بر عهده خواهند داشت.

وی تصریح کرد: دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری اصفهان با شب خاطره صدونوزدهم و صدوبیستم مهمان مردم شهید‌پرور سمیرم است و دو ویژه‌برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود؛ برنامه اول ویژه بانوان در ساعت 15:30 دقیقه روز پنجشنبه، 21 بهمن‌‍ماه و برنامه دوم، ویژه عموم در ساعت 18:30 همان روز در پایگاه بسیج مسجد قبا اجرا خواهد شد.

قربانی با اشاره به سالگرد عملیات‌های والفجر مقدماتی و والفجر هشت در بهمن‌ماه و دهه فجر، تأکید کرد: در برنامه‌های شب خاطره، راویان علاوه بر بیان خاطرات خود از انقلاب و دهه فجر، به بازگویی خاطراتی از این دو عملیات و سال‌های دفاع مقدس نیز می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha