برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر کرمان اعلام شد
کد خبر: 4033456
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر کرمان اعلام شد

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد کرمان خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی مانند جشنواره سراسری سرود سردار آسمانی، برپایی محافل قرآنی، نمایشگاه‌های مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته مساجد دهه فجر، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد کرمان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های مختلف دهه فجر با همکاری‌ اداره اوقاف و امور خیریه کرمان، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج محلات برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با بیان اینکه گام دوم انقلاب یک نسخه درمانی است و براساس آن می‌توانیم آینده‌ای روشن را برای انقلاب اسلامی ترسیم کنیم، اظهار داشت: امسال نیز در دومین سالگرد بزرگ مرد جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم و بر این اساس باید این مرد الهی را به عنوان یک الگو در جریان انقلاب اسلامی مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان دارای ۶۵۹ کانون فرهنگی و هنری در سراسر استان است که براساس رسالت خود در قالب طرح ملی ایران قوی، در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق در حال فعالیت هستند.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: ویژه برنامه‌های دهه مبارکه فجر در همه کانون‌ها با توجه به ظرفیت آن‌ها برگزار می‌شود و از جمله برنامه‌های شاخص می‌توان به جشنواره سرود سردار آسمانی اشاره کرد که به صورت ملی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام گرجی تصریح کرد: برگزاری طرح سه‌شنبه‌های تکریم با رنگ و بوی دهه فجر و تکریم از خانواده شهداء انقلاب، اجرای طرح شنبه‌های کتاب با موضوعات انقلابی و راه اندازی موکب‌های فرهنگی در سطح شهر کرمان از برنامه‌هایی است که در ایام دهه مبارک فجر در کرمان برگزار می‌شود.

وی به ارائه طرح تشکیل ستادهای مردمی مسجد و محله در کرمان اشاره کرد و گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فجر در ۱۰ مسجد پایلوت شهر کرمان، اکران فیلم‌های انقلاب در مساجد، برگزاری نشست‌های بصیرتی و توزیع سبد غذایی، برگزاری شب خاطره، نورافشانی، غبارروبی قبورشهداء، تزئین و فضا سازی مساجد و بقاع متبرکه، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد‌(انقلاب، جنگ نرم و عفاف وحجاب)، برگزاری ختم قرآن، برپایی محافل قرآنی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان کرمان در دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha