اهدای ۵۰ ویلچر بین نیازمندان گلستانی
کد خبر: 4035368
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

اهدای ۵۰ ویلچر بین نیازمندان گلستانی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان از توزیع ۵۰ دستگاه ویلچر به معلولان زیر ۱۴ سال در شهرستان آق‌قلا همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

محمدمهدی سلمان‌زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، محمدمهدی سلمان‌زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان شب گذشته، ۲۰ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های زیادی متناسب با اقوام و مذاهب در روستای چن سویلی و میرزاعلی شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

وی با بیان اینکه همه اقوام و مذاهب در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، گفت: اهل سنت نیز نقش مؤثری در پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس داشت و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان افزود: در حاشیه برگزاری این مراسم جشن دهه فجر به همراه جشنواره بازی‌های بومی و محلی ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به همت گروه جهادی حنیفا، طبخ و در بین مردم توزیع شد.

سلمان زاده به دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: ۵۰ دستگاه ویلچر بین معلولان زیر ۱۴ سال براساس لیست اعلامی بهزیستی گلستان توزیع شد که این اقدام دوماه پیش با اهدای ۱۰۰ ویلچر انجام شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان با بیان اینکه ارزش ریالی ویلچرهای توزیع شده ۱۵۰ میلیون تومان است، افزود: با توجه به تمهیدات صورت گرفته در تلاش هستیم که یک مرحله دیگر از توزیع ویلچر به معلولان را در پایان سال انجام شود.

 

انتهای پیام
captcha