اعلام فراخوان شرکت در طرح هجرت و مستقر در بیجار
کد خبر: 4037119
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

اعلام فراخوان شرکت در طرح هجرت و مستقر در بیجار

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: شورای تبلیغ بیجار از طلاب و فضلای دارای مدرک سطح دو برای طرح هجرت و مستقر در شهر و روستاهای شهرستان بیجار دعوت به عمل می‌آورد.

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: شورای تبلیغ شهرستان بیجار از طلاب و فضلای دارای مدرک سطح دو برای شرکت در طرح هجرت و مستقر در شهر و روستاهای شهرستان بیجار دعوت به عمل می‌آورد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سطح شهرستان بیجار افزود: شهرهای مورد نظر برای اجرای این طرح شامل توپ آغاج، پیر تاج، بابارشانی و روستاهای خسروآباد، حسن تیمور، سراب و … هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار بیان کرد: علاقمندان برای حضور در این طرح می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی بیجار و یا مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام یا مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اهداف طرح استقرار روحانیون در سطح شهر و روستاها گفت: هدف اساسی این طرح، بسط عدالت نظام جمهوری اسلامی در جنبه فرهنگی و در عرصه تبلیغ است و اساس کار بر نشر مبانی و معارف اسلام ناب محمدی (ص) است.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر بیان کرد: فرهنگ‌سازی، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و مصالح نظام، پاسخگویی به نیازهای دینی و شرعی مردم منطقه، حضور عاطفی و اجتماعی بین مردم و گسترش معارف اسلامی و قرآنی و توجه به فعالیت‌های دینی از جمله مآموریت‌های روحانیون طرح هجرت و مستقر بوده است.

انتهای پیام
captcha