تبیین؛ تنها راه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان
کد خبر: 4037687
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد:

تبیین؛ تنها راه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان، تبلیغ و تبیین را تنها راه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم دانست و افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری مبلغان دینی، نخبگان و مسئولان فرهنگی بتوانیم دراین مسیر حرکت کنیم.

 حجت الاسلام محمد رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل جدید اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، اول اسفندماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: مردم استان کردستان شایسته والاترین خدمت‌ها هستند و همه ما به عنوان پرچمداران بصیرت وظیفه داریم در زمینه تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در این استان گام‌های اساسی را برداریم.

وی تبلیغ و تبیین را تنها راه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم دانست و افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری مبلغان دینی، نخبگان و مسئولان فرهنگی بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

مدیرکل جدید اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی از تمام ترفندها از جنگ سخت افزاری تا جنگ نرم در راستای آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گرفته‌اند که در این راستا، جهاد تبیین باید سرلوحه تمام امور ما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان قومی ـ مذهبی پس از شکست در میدان نبرد و جنگ نرم به جنگ ترکیبی روی آورده‌‎اند، افزود: براین اساس باید با تبلیغ و تبیین توطئه‌‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: هم اکنون فضا برای تبلیغ دینی و فرهنگی در کردستان فراهم است لذا با همراهی و استفاده از همه ظرفیت‌ها در این راستا تلاش می‌کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، تقدیر شد و حجت‌الاسلام برومند رازیانی از مبلغان بومی استان کردستان به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی معرفی شد که حکم ابلاغی توسط حجت‌الاسلام شکریان قرائت شد.

گفتنی است، معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان و مدیریت تبلیغات اسلامی شهرستان‌های بانه، مریوان و سقز، فعالیت تبلیغی بیش از 21 سال، مدیریت مراکز فرهنگی و تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی و فعالیت موفق در حوزه تقریب و توسعه وحدت اسلامی از سوابق حجت‌الاسلام رازیانی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان است.

انتهای پیام
captcha