اعلام فراخوان همایش «استهلال ماه» در کردستان
کد خبر: 4039185
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

اعلام فراخوان همایش «استهلال ماه» در کردستان

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری همایش استانی «استهلال ماه» در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: این همایش ۲۶ اسفندماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار خواهد شد.

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش استانی «استهلال ماه» به همت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان همایش «استهلال ماه» از امروز، هشتم اسفندماه در سطح استان کردستان خبر داد و افزود: فراخوان این همایش در سطح حوزه‌های علمیه، مدارس علوم دینی، مساجد و ... شهرستان‌های مختلف استان کردستان اعلام شده است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به محورهای این همایش استانی اشاره و بیان کرد: تبیین مبانی فقهی و علمی استهلال از منظر فقه امام شافعی(ره) از محورهای برگزار این همایش بوده است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش «استهلال ماه» را 22 اسفندماه ذکر کرد و افزود: اختتامیه این همایش 26 اسفندماه در سنندج برگزار خواهد شد.

گرامیان با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی Askari@dmsonnat.ir ارسال کنند، یادآور شد: آدرس پستی ارسال آثار به دبیرخانه این همایش سنندج، خیابان امام خمینی(ره) مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان و صندوق پستی 78371 -66167 بوده است.

انتهای پیام
captcha