آمادگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برای برگزاری آزمون تعیین سطح طلاب
کد خبر: 4040897
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

آمادگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برای برگزاری آزمون تعیین سطح طلاب

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از آمادگی کامل برای برگزاری آزمون تعیین سطح روحانیون و طلاب و مدارس علوم دینی در کردستان خبر داد.

ماموستا ایوب احمدپور، معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا ایوب احمدپور، معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، 15 اسفندماه در نشست هماهنگی برگزاری آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان، با اشاره به برگزاری آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون مدارس علوم دینی کردستان اظهار کرد: این آزمون بر اساس شیوه نامه‌ای ابلاغی از تهران برگزار خواهد شد.

وی از ضدعفونی محل برگزاری آزمون خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم با اکیپ دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته است و ماسک و موادضدعفونی هم بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تأکید بر نظارت بیشتر در مکان‌‌های آزمون در شهرستان‌ها بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری آزمون سطح‌بندی در استان انجام شده و برای نظارت هرچه بیشتر از همکاران شهرستانی در مکان‌های آزمون بهره‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با مراقبان سالن‌های برگزاری آزمون انجام گرفته است، افزود: آزمون تعیین سطح روحانیون و طلاب و مدارس علوم دینی در تمام سطوح به صورت همزمان با سراسر کشور و استان برگزار می‌شود.

ماموستا احمدپور بیان کرد: آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان یک روزه و به صورت تستی و تشریحی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha