تقدیر از انتشارات جهاددانشگاهی استان کردستان
کد خبر: 4041019
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

تقدیر از انتشارات جهاددانشگاهی استان کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان گفت: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان کردستان در هفتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور به عنوان شعبه شایسته تقدیر معرفی شد.

مجید آوج معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان از سال 1390 فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرد.

وی با اشاره به استقبال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان از انتشارات جهاددانشگاهی کردستان افزود: از سال 90 تا سال 99 در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی 34 کتاب به چاپ رسیده و وارد عرصه توزیع و نشر شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه سال پرتلاشی در حوزه نشر جهاددانشگاهی پشت‌سر گذاشته‌ایم، افزود: در دو سال اخیر باوجود شرایط کرونایی خوشبختانه آمار نشر کتاب نسبت به دوران پیش از کرونا بیشتر بود.

وی ادامه داد: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کردستان در سال 1400 بالغ بر 15کتب در زمینه‌های علمی و دانشگاهی را چاپ و روانه بازار کرده است.

آوج در پایان یادآور شد: کتاب‌هایی که در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ رسیده عمدتاً کتاب‌های دانشگاهی و آکادمیک بوده و از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha