رعایت و توجه به برخی الزامات لازمه جهاد تبیین است
کد خبر: 4042369
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
استاندار کردستان:

رعایت و توجه به برخی الزامات لازمه جهاد تبیین است

استاندار کردستان رعایت و توجه به برخی الزامات را لازمه جهاد تبیین ذکر کرد و گفت: برخورد شعاری نداشتن با بیانات رهبر معظم انقلاب اولین لازمه جهاد تبیین بوده است، همچنین در این عرصه باید محتوا مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان، 21 اسفندماه در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان کردستان، جهاد تبیین را مهم‌ترین کلید واژه‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار کرد: وظیفه مدیران و مسئولان در این عرصه فراهم کردن شرایط لازم برای عملیاتی شدن این امر مهم بوده است.

وی رعایت و توجه به برخی الزامات را لازمه جهاد تبیین ذکر کرد و افزود: برخورد شعاری نداشتن با بیانات رهبر معظم انقلاب، اولین لازمه جهاد تبیین بوده است، همچنین در این عرصه باید محتوا مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کردستان بیان کرد: دومین لازمه جهاد تبیین، آماده‌سازی زمینه تحقق این امر از طریق کارآمدی در هر سه قوه حاکم بر کشور است، چرا که وقتی نهادها و ارگان‌های کشور توانمند باشند، فضا برای جهاد تبیین و زمینه برای پذیرش واقعیات فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز همه دستگاه‌های تبلیغی دشمنان در حال تخریب و وارونه نشان دادن واقعیات نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند، گفت: مدیران باید با کار شبانه روزی و خدمت به مردم، دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناامید کنند.

زارعی کوشا، مجموعه‌های فرهنگی، دانشگاهی و همه دلسوزان را به کمک و همراهی با دولت برای ایجاد انسجام در مدیریت استان فرا خواند و اظهار کرد: لازم است برای بهبود وضعیت کشور و استان و افزایش شاخصه‌های توسعه‌ای کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل‌گرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

استاندار کردستان در ادامه بسیج را یکی از نهادهای با ارزش و پرثمر در کشور دانست و گفت: بسیج با تدبیر و دیدگاه بلند امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و بعد از گذشت چهار دهه همچنان پویا و بالنده است.

وی در پایان یادآور شد: بسیج هم اکنون نیز علاوه بر وظایف سازمانی خود در همه عرصه‌ها و از جمله تربیت نیروی جوان و انقلابی پیشگام است.

انتهای پیام
captcha