توزیع بسته‌های معیشتی «تبرکات مهدوی» در بیجار
کد خبر: 4043965
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

توزیع بسته‌های معیشتی «تبرکات مهدوی» در بیجار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار از آغاز طرح «تبرکات مهدوی» از محل اجرای نیات موقوفات به مناسبت نیمه شعبان در بیجار خبر داد و گفت: در قالب این طرح 100 بسته معیشتی بین نیازمندان بیجاری توزیع شده است.

حجت الاسلام عباس ایزدی رئیس اداره اوقاف و امرو خیریه بیجار

حجت‌الاسلام عباس ایزدی، رئیس اداهر اقوفا و امور خیریه شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یکی از نیازهای کنونی جامعه حمایت از نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب‌پذیر بوده است که در این راستا باید موقوفاتی با این نیات در سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار اجرای امینانه نیات واقفان را همواره در اولویت امور خود قرار داده است و در این راستا در طول سال اقدامات خیرخواهانه‌ای را با هدف اجرای نیات واقفان در سطح شهرستان بیجار به انجام می‌رساند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار از آغاز طرح «تبرکات مهدوی» از محل اجرای نیات موقوفات به مناسبت نیمه شعبان در بیجار خبر داد و بیان کرد: در قالب این طرح 100 بسته معیشتی بین نیازمندان بیجاری توزیع شد است.

وی ادامه داد: هر بسته معیشتی شامل مواد غذایی، روغن، سویا، رشته آش، رب، ماکارونی، قند و شکر، به ارزش تقریبی هر بسته دومیلیون ریال بوده است که به مناسبت نیمه شعبان و سال نو امروز، 27 اسفندماه بین نیازمندان بیجاری توزیع شد.

حجت‌الاسلام ایزدی افزود: در راستای اجرای نیت موقوفه غیرمتصرفی حاج میرزا عبدالله تهرانی، نیز تعداد ۶۰۰ جفت کفش به ارزش حدودی هر جفت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان شهرستان بیجار توزیع شده است.

وی از اجرای طرح ارامش بهاری همزمان با سراسر استان رد سطح امامزادگان شاخص شهرستان بیجار گفت: با توجه به اینکه میهمانان متدین و مذهبی شهرستان بیجار در ایام نوروز از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه ابیجار بازدید خواهند کرد که به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی و مردم این شهرستان طرح آرامش بهاری در سطح شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار افزود: هرسال صحن مبارک امامزادگان شاخص شهرستان بیجار امامزادگان محمد، عبدالله و اسماعیل شهر پیرتاج، حمزه عرب بیجار و امامزاده عقیل شهر حسین آباد یاسوکند شاهد حضور بیشترین زائران هستند.

وی یادآور شد: اجرای طرح آرامش بهاری و دایر کردن خیمه های معرفت در راستای توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، گردشگری و مذهبی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha