برتری‌جویی و فساد؛ پاشنه آشیل انسان‌ها
کد خبر: 4044245
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد:

برتری‌جویی و فساد؛ پاشنه آشیل انسان‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، برتری‌جویی و فساد را پاشنه آشیل انسان‌ها دانست و افزود: انسان‌ها نباید هیچگاه به فکر برتری جویی باشند چراکه فساد همواره مالی نیست بلکه گاهی اوقات در حسادت و برتری‌جویی این فساد ایجاد خواهد شد.

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، 28 اسفندماه در آئین تکریم و معارفه امام جمعه بیجار که در مجتمع نور این شهر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به آیه ۸۳ سوره قصص اظهار کرد: «تِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِينَ لَا يُرِيدُونَ عُلُوًّا فِي الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ؛ سراى آخرت را تنها براى كسانى قرار مى‌دهيم كه اراده برترى‌جويى و فساد در زمين را ندارند و عاقبت نيك براى پرهيزگاران است».

وی برتری‌جویی و فساد را پاشنه آشیل انسان‌ها دانست و افزود: انسان‌ها نباید هیچگاه به فکر برتری جویی باشند چراکه فساد همواره مالی نیست بلکه گاهی اوقات در حسادت و برتری‌جویی این فساد ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر ضرورت کمک به مردم بیان کرد: در دولت سیزدهم فرصت کار و خدمت‌رسانی فراهم‌ بوده و همه باید پاسخ‌گو باشیم چراکه دیگر زمان طرح مشکل نیست.

وی با قدردانی از زحمات امام جمعه سابق بیجار، افزود: حجت‌الاسلام مرادی یک شخصیت علمی‌، متدین، با تقوا، متدین، مؤدب و زحمتکش بودند و هستند که امیدواریم در کسوت جدید نیز موفق باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: امام جمعه جدید بیجار نیز شخصیت شایسته‌ای با نزاکت علمی و اخلاقی است که قبول زحمت کرده و از امروز در کسوت امام جمعه بیجار فعالیت کرده و خدمتگزار مردم هستند.

وی از امام جمعه جدید بیجار خواست که حفظ وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی، آرامش‌بخشی و امیدبخشی در جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به امام جمعه بیجار تأکید کرد: همفکری با علما و نخبگان، توجه ویژه به نظرات دلسوزان و تقویت جبهه فرهنگی در شهرستان، توجه و ارتباط با قشر جوان و تازه‌نفس، برقراری و ارتباط سازنده با آحاد جامعه و در دسترس بودن، تعامل شایسته با مسئولان اجرایی و نماینده مردم در بیجار را در اولویت کاری قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید همه مسئولان خود را پاسخگوی مردم بدانند، یادآور شد: امیدواریم سال ۱۴۰۱، سال گشایش، شکوفایی‌ها و برطرف کردن حل مشکلات مردم باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سال‌ها زحمات حجت‌الاسلام مرادی قدردانی و حجت‌الاسلام خورشیدی به‌عنوان امام جمعه جدید بیجار معرفی شد.

انتهای پیام
captcha