مشارکت مردم ضامن امنیت پایدار در مرزهای کردستان است
کد خبر: 4044813
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

مشارکت مردم ضامن امنیت پایدار در مرزهای کردستان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، مشارکت و همراهی فعال مردم را ضامن نهادینه کردن امنیت پایدار در مرزهای این استان دانست.

بازدید از پاسگاه‌های مرزبانی مستقر در مناطق مرزی شهرستان مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، دیروز، سوم فروردین‌ماه در سفری یک روزه به شهرستان مریوان از نحوه خدمت‌رسانی به مردم در ایام تعطیلات بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از پاسگاه‌های مرزبانی مستقر در مناطق مرزی شهرستان مریوان، ضمن تبریک سال نو به پرسنل کادر و وظیفه شاغل در این منطقه، اظهار کرد: نهادینه کردن امنیت پایدار در مرزهای استان مرهون مشارکت و همراهی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: شما مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و حضور در این مناطق پیام‌آور امنیت و آرامش برای مردم کشورمان هستید و به همین دلیل تقدیر از تلاش‌های مرزبانان یک وظیفه همگانی است.

وی با همراهی مسئولان شهرستانی همچنین از محل اجرای طرح بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی دریاچه زریبار بازدید کرد.

رمضانی ضمن تبریک سال نو با تشکر از زحمات جوانان، امدادگران، نجاتگران و تمامی پرسنل که در گرما و سرما داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی خالصانه و مجدانه خدمات امدادی و بشردوستانه به مردم ارائه می‌دهند تقدیر و تشکر کرد. حضور فعال جوانان هلال احمری در پایگاه‌های‌ نوروزی و جاده‌ای موجب آرامش خاطر و احساس امنیت برای مهمانان و مسافران نوروزی می‌شود که باید قدردان زحمات این عزیزان بود.

وی همچنین در ادامه برنامه‌های خود، به همراه فرماندار و امام‌جمعه مریوان به منظور ارزیابی امکانات، تجهیزات و میزان آمادگی مراکز درمانی در ایام نوروز و تبریک سال نو به صورت سرزده از بیمارستان بوعلی بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha