واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت 3 جوان فلسطینی
کد خبر: 4046106
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت 3 جوان فلسطینی

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی ترور 3 جوان فلسطینی در جنوب «جنین» واقع در کرانه باختری رود اردن به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش حماس ضمن تسلیت شهادت این 3 جوان فلسطینی، تأکید کرد که سیاست قتل و ترور فلسطینیان هرگز امنیت را برای دشمن صهیونیستی به ارمغان نمی‌آورد و به این رژیم در سرزمین فلسطین مشروعیت نمی‌بخشد.

در این بیانیه آمده است که این جنایت‌ها صرفا عزم و اراده ملت فلسطین برای مقابله با اشغالگران جهت گرفتن انتقام خون شهدا و دفاع از سرزمین و مقدسات خود را تقویت می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی نیز ضمن تسلیت شهادت 3 مبارز خود، تأکید کرد که جهاد و مبارزه ملت فلسطین علیه اشغالگران ادامه دارد.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است که دشمن صهیونیستی در نخستین روز از ماه مبارک رمضان دست به جنایتی دیگر زد و 3 نفر از رزمندگان فلسطینی را به شهادت رساند.

در این بیانیه آمده است که واکنش فلسطینیان به این جنایت متناسب با آن خواهد بود. جهاد اسلامی مسئولیت تمامی پیامدهای این جنایت را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت و مبارزان فلسطینی انتقام آنان را گرفته و راهشان را ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است که نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز، 13 فروردین‌ماه، به سمت خودرویی فلسطینی در تقاطع عرابه در جنوب جنین تیراندازی کردند که در پی آن 3 مبارز گروهان‌های قدس به نام‌های صائب عباهره 30 ساله، خلیل طوالبه 24 ساله و سیف ابو لبده 25 ساله به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام
captcha