خون جهادگران؛ چشمه‌ای جوشان در تداوم مسیر جهاد تبیین و خدمت
کد خبر: 4047771
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

خون جهادگران؛ چشمه‌ای جوشان در تداوم مسیر جهاد تبیین و خدمت

در بیانیه مجمع عالی جهادگران کشور در پی شهادت روحانی جهادگران در حرم مطهر رضوی، بر تداوم مسیر جهاد تبیین و خدمت تأکید شده است.

خون جهادگران؛ چشمه‌ای جوشان در تداوم مسیر جهاد تبیین و خدمتبه گزارش ایکنا، بیانیه مجمع عالی جهادگران کشور به نمایندگی از ۴۲ هزار گروه جهادی سراسر کشور در پی شهادت روحانی جهادگر، شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی در حرم مطهر حضرت ثامن‌الائمه(ع) صادر شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذينَ يُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا وَإِنَّ اللَّهَ عَلىٰ نَصرِهِم لَقَديرٌ »

دستور جهاد و مبارزه آن زمان به رسول الله(ص) و یارانش داده شد که دشمنان اسلام کمر به قتل یاران حق بستند و حرمت اماکن مقدس را شکستند و چه محکم و استوار وعده یاری جهادگران جبهه حق از ناحیه خدای متعال قلوب مؤمنین را تسکین داده و عزمشان را جزم و قدمشان را در راه مبارزه ثابت کرد: «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه».

تأسی به خاندان مطهر رسول اعظم(ص) در کمک و اطعام و امداد نیازمندان، سنت حسنه و ماندگاری است که بعد از گذشت 1400 سال از ابلاغ دین مبین اسلام همچنان دستورالعمل امت اسلامی است و از افتخارات بزرگ نظام اسلامی احیای کریمه «وَ یُطْعِمُونَ الطَّعامَ عَلى‏ حُبِّهِ مِسْکیناً وَ یَتیماً وَ أَسیراً» است. آری! این عمل به دستورات اسلام ناب محمدی(ص) است که حقد و کینه صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی را صد چندان کرده، با توطئه شوم «هزار خنجر» به‏زانو درآورده و خشکاندن ریشه این شجره طیبه را در سر می‏‌پرورانند.

شهادت دو روحانی مجاهد، که یکی رزمنده جانباز، عالم اهل عمل، جهادگر عرصه‏های تبیین معارف حقه اسلام و خدمت به مؤمنان شهید حجت‌الاسلام والمسلین محمد اصلانی بار دیگر عجز و ناتوانی جبهه نفاق، شرک و کفر را به اثبات رساند. اگرچه طراحان این سناریوی شوم و وحشیانه ایجاد دوگانه‏‌های دروغین مذهبی و قومی آرزومندند لکن همچون فتنه‏‌های گذشته نه تنها این نقشه محقق نخواهد شد، بلکه عزم راسخ این ملت اسلامی و بصیر بر ادامه راه پربهجت و سرخ در این جنگ ترکیبی دشمن استوار‏تر و کثرت جهادگران عازم و هوشمند جوان در این عرصه را به برکت خون پاک این شهیدان بزرگوار در پی خواهد داشت.

ما جهادگران ضمن تجدید عهد و میثاق با این اسطوره‏‌های ایمان، عشق و ایثار و شهادت اعلام می‏‌داریم:

راه مقدس این مجاهدان شهید را با همه توان ادامه داده و پرچم پرافتخار جهاد خدمت مؤمنانه و شهادت را همچنان در اهتزاز نگه خواهیم داشت.

2. از مسئولان امر مصرانه می‏‌خواهیم تا نسبت به شناسایی عوامل پنهان و حلقات اتصال با سرویس‌های صهیونیستی و استکباری و شبکه تکفیری نفاق اهتمام جدی داشته و انتقامی سخت از عوامل و مسببان این قتل فجیع و شکسته شدن حرمت حرم رضوی(ع) را در دستور کار خود قرار دهند.

3. چهره حقیقی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در جنایات بیش از پیش نمایان شده، هرگونه انفعال و سستی در مقابل این دشمن قسم خورده و خونخوار را خیانت به خون‌‏های پاک بیش از 250 هزار شهید انقلاب اسلامی می‏‌دانیم.

4. خون این شهدای بزرگوار و شهدای جبهه جهاد خدمت و سلامت و جهاد تبیین حجت را بر همه مسئولان تمام کرده، مجدانه می‏خواهیم موانع موجود بر سر راه این فریضه نورانی و فرمان ولی امر مسلمین را در سراسر کشور برچیده و با روحیه و اقدامی جهادی گام‌های علمی و عینی در جهت تحقق شعار هوشمندانه سال از سوی امام مسلمین برداشته شود.

5. ضمن تأکید بر حفظ وحدت و همدلی در میان فرق و مذاهب امت اسلامی توطئه وهابیت و عوامل تکفیری کفر و یهود معاند را به شدت محکوم کرده، اشد مجازات را برای پدید آورندگان این فاجعه در داخل و خارج از مرز ایران اسلامی مجدانه خواستاریم».

مجمع عالی جهادگران کشور به نمایندگی ۴۲ هزار گروه جهادی سراسر کشور

من الله التوفیق و علیه التکلان

انتهای پیام
captcha