سومین جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید برگزار می‌شود
کد خبر: 4048793
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

سومین جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید برگزار می‌شود

سومین جشنواره قرآن و عترت با محوریت سوره مبارکه نور ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا‌(س) و امام خمینی‌(ره) سومین جشنواره «قرآن و عترت را با محوریت سوره مبارکه نور» مزین به نام شهیده صدیقه رودباری را برگزار کند.
 
سومین جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و سیری در نهج‌البلاغه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در فراگیری و انس عمومی با قرآن کریم در جامعه اسلامی و ایجاد زمینه نشاط و تعالی در سطح کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده در پنج محور برپا می‌شود.
 
از‌جمله اهداف این جشنواره می‌توان به ایجاد اشتیاق خواندن قرآن کریم همراه با تدبر در آیات، نهادینه شدن فرهنگ عفاف و الفت بیشتر با قرآن و عترت در حوزه کارکنان و خانواده‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، عمل به آموزه‌های قرآن و عترت در ابعاد مختلف زندگی و تحقق سبک زندگی قرآنی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در پایگاه‌های بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور، شناسایی و معرفی استعداد‌های برجسته قرآن و عترت و تشویق نخبگان قرآنی و هدایت آن جهت ارتقا در حوزه‌های کشوری و بین‌المللی و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا اشاره کرد.

آغاز این جشنواره فروردین‌ماه جاری، مصادف با ماه مبارک رمضان و زمان ارسال آثار ۲۷ تیر ماه همزمان با عید سعید غدیر اعلام شده است.
 
داوری این جشنواره ۱۰ تا ۲۰ مرداد‌ماه و زمان اعلام نتایج ۳۰ مرداد اعلام شده است. پایان جشنواره مذکور ۱۷ شهریور و همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت خواهد بود و طی آن از نفرات برگزیده و برتر تجلیل می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha