پویش «اطعام علوی» در اسدآباد اجرا می‌شود
کد خبر: 4049709
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
همزمان با شب‌های قدر

پویش «اطعام علوی» در اسدآباد اجرا می‌شود

مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) اسدآباد از اجرای پویش «اطعام علوی» به‌مناسبت شب‌های قدر در این شهرستان خبر داد و گفت: 10 هزار پرس غذا تحت این عنوان طبخ می‌شود.

پویش اطعام علوی شهر پالیزمحمدرضا سهرابی، مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از اجرای پویش «اطعام علوی» به‌مناسبت شب‌های قدر در این شهرستان خبر داد و گفت: 10 هزار پرس غذا تحت این عنوان طبخ می‌شود.

وی افزود: هم‌زمان با پخت چهار هزار و 680 دیگ غذای نذری در شب‌های قدر در ۶۵ شهر کشور، ۷۲ دیگ غذای نذری در اسدآباد برپا شده و 10 هزار پرس غذا در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سهرابی ادامه داد: خیرین می‌توانند به نیابت از اموات خود در افطاری و سحری شب ۲۱ رمضان در این کار خیر شریک باشند.‌ هزینه هر پرس غذا ۲۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۹۴۷۳۹ مرکز نیکوی کاری امام رضا(ع) شهر پالیز واریز کنند، ادامه داد: در این مرکز به همت خیرین از اول ماه مبارک ۳۵۰ بسته معیشتی در نیازمندان توزیع شده و تا پایان ماه رمضان نیز ۳۰۰ بسته دیگر توزیع می‌شود.

سهرابی با اشاره به اینکه تاکنون 300 پرس غذا طبخ شده است، یادآور شد: برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر پالیز محله مزرعه بید نیز از فعالیت‌های این مرکز نیکوکاری است.

انتهای پیام
captcha