تأکید بر جوانگرایی در انتخابات شورای هیئات مذهبی سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4052471
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

تأکید بر جوانگرایی در انتخابات شورای هیئات مذهبی سیستان‌وبلوچستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان از تشکیل ستاد انتخابات ششمین دوره شورای هیئات مذهبی در استان با رویکرد جوان‌گرایی در دور جدید شورا خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور‌ باقربیک‌ تبریزی، مدیر کل تبلیغات‌ اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در زاهدان، از برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای هیئات‌ مذهبی در 9 اداره تبلیغات‌ اسلامی استان خبر داد و گفت: اعضای این شورا بر اساس میزان جمعیت و تعداد هیئت‌های مذهبی، متشکل از اعضای اصلی و علی‌البدل هستند که در انتخابات سراسری 30 اردیبهشت ماه‌ جاری با شرکت بیش از 600 هیئت‌مذهبی برای مدت چهار سال به عنوان اعضای شورای دوره ششم هیئات‌ مذهبی انتخاب می‌شوند.

وی در خصوص نقش شورای هیئات‌ مذهبی بیان کرد: این شورا نقش مهمی در ساماندهی و نظارت بر هیئات‌ دارد و می‌تواند با تکیه بر وظایف ذاتی خود، بسترهای لازم را برای گسترش فرهنگ و معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) فراهم کند.

حجت‌الاسلام باقربیک‌ تبریزی با تاکید بر اهمیت نقش شوراها به عمده فعالیت‌های هیئات مذهبی اشاره و گفت: رساندن همه هیئت‌ها به هیئت تراز اول انقلاب و تحقق فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری در خصوص هیئت‌ها از عمده وظایف شورای هیئات‌ مذهبی است.

وی بیان کرد: از امروز تا 10 اردیبهشت‌ماه جاری برای ثبت‌نام در انتخابات شورای هیئات‌ مذهبی تعیین شده و در این دوره بر روی برنامه محور بودن و جوان بودن کاندیدها تاکید شده و افراد توانمند و دارای برنامه و انگیزه می‌توانند با در دست‌ داشتن مدارک لازم و مراجعه به ادارات تبلیغات زابل، زاهدان، دلگان، نیمروز، چابهار، هامون، هیرمند، ایرانشهر، زهک، برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha