کودکانتان را به شهر قرآنی ببرید
کد خبر: 4054010
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

کودکانتان را به شهر قرآنی ببرید

با خریدن بازی «پیش به سوی شهر قرآنی» می‌توانید کودکان خود را به شهر قرآنی ببرید.

بچه‌‌هایتان را به شهر قرآنی ببرید

به گزارش ایکنا، بازی «پیش به سوی شهر قرآنی» یک بازی موبایلی ویژه کودکان است که همراه با بازی و سرگرمی جزء 30 قرآن را به کودکان آموزش می‌دهد. آموزش آیت الکرسی، وضو و نماز نیز بخشی از آموز‌ه‌های این بازی است که با گرافیک و فضاسازی جذاب نظر بسیاری از کودکان را به خود جلب کرده و تاکنون استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

علیرضا جوادی، سرپرست تیم استودیوی بازی‌سازی بمب که به همراه تیم خود این بازی را طراحی و ساخته است در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه ایده ساخت این بازی در قالب استارتاپ شکل گرفت و پس از تشکیل گروه به ساخت آن اقدام کردیم، گفت: ساخت این بازی یک ایده بود که به ذهنمان رسید، آن را دنبال کردیم و با تشکیل گروه آن را ساختیم.

وی در خصوص محور این بازی گفت: سناریوی بازی ورود به شهر قرآنی است؛ بچه‌ها وارد شهر قرآنی می‌شوند که دارای مغازه، مرکز فروش، مسجد و ... است. با ورود به هر یک از این مکان‌ها در قالب بازی و به صورت غیر مستقیم یک سوره قرآن از جزء 30 را یاد می‌گیرند.

جوادی ادامه داد: طی این بازی وقتی بچه‌‌ها به مرحله‌ای رسیدند که در آن مسجد قرار دارد، صوت اذان پخش می‌شود. اگر کودک روی مسجد کلیک کند وارد محوطه مسجد می‌شود و وضوخانه و نمازخانه را می‌بیند. در وضوخانه درست وضو گرفتن را در قالب بازی، شعر و گویندگی یاد می‌گیرند و سپس اقامه نماز را می‌آموزد.

وی از استقبال و بازخورد خوب خانواده‌‌ها، مربیان مهدهای کودک و بچه‌‌ها از این بازی خبر داد و گفت: استودیوی بازی‌سازی بمب به عنوان شرکت خلاق مورد حمایت مرکز حمایت از فناوری‌های فرهنگی قرار گرفته و جزو هفت ایده برتر منتخب این مرکز قرار دارد.

جوادی در پاسخ به این سؤال که چرا اسم گروه خود را بمب گذاشته‌اید؟ گفت: چون دوست نداریم راه بقیه را برویم؛ خواست ما خلق کارهای متفاوت بود و دوست داشتیم مثل بمب در بازار صدا کنیم.

برای دریافت رایگان این بازی از کافه‌بازار یا مایکت می‌توانید از لینک: bomb-studio.ir و در ایتا از لینک https://eitaa.com/ghorani_city  استفاده کنید.

بچه‌‌هایتان را به شهر قرآنی ببرید تا قرآن یاد بگیرند

انتهای پیام
captcha