مسابقه سراسری قرآن یادواره «فاطمه پرورش» برگزار می‌شود
کد خبر: 4057933
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

مسابقه سراسری قرآن یادواره «فاطمه پرورش» برگزار می‌شود

هشتمین دوره مسابقه حفظ و مفاهیم جزء یک قرآن کریم یادواره نخبه قرآنی مرحومه فاطمه پرورش برگزار می‌شود.

فاطمه پرورشبه گزارش ایکنا، هشتمین دوره مسابقه حفظ و مفاهیم جزء یک قرآن کریم یادواره نخبه قرآنی فاطمه پرورش از سوی جامعةالقرآن فاطمةالزهرا(س) اصفهان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند به نشانی اینترنتی https://fatemeparvaresh.ir/ مراجعه کنند. 

مهلت ثبت‌نام تا 12 خردادماه تعیین شده و آزمون نیز طی 14 خردادماه، سالروز خاکسپاری آن بانوی حافظ قرآن، برگزار می‌شود. به برگزیدگان سفر زیارتی مشهد اعطا می‌شود.

فاطمه پرورش، حافظ کل قرآن کریم، در سال ۹۲، دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان‌) و دارای مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از سازمان تبلیغات اسلامی بود. او در کارنامه‌اش رتبه‌های برتر قرآنی، علمی، هنری، ادبی و ورزشی در سطح استان و کشور و عضویت بنیاد ملی نخبگان کشور را داشت.

فاطمه متولد سال ۱۳۷۴ در اصفهان بود و از حدود سه‌سالگی با قرآن آشنا شد و در چهارسالگی‌ موفق به حفظ جزء ۳۰ قرآن شد. سال‌های بعدتر با قبولی در آزمون سازمان استعداد‌های درخشان وارد مدرسه فرزانگان امین شد. همان سال‌ها و در سن ۱۳سالگی موفق به حفظ کل قرآن شد و این موفقیت نقطه عطفی در زندگی او بود. کسب رتبه‌های ممتاز در مسابقات مختلف محصول پشتکار زندگی قرآنی فاطمه بود.

فاطمه پرورش در سال سوم دبیرستان و در رشته تجربی مشغول به تحصیل بود و روز‌های منتهی به پایان سال تحصیلی را سپری می‌کرد؛ در حالی که بیش از 18 بهار از عمرش نگذشته بود، در تاریخ هشتم خردادماه سال ۹۳ در حریق منزل و در اثر دود و آتش دچار مرگ مغزی و بنا به خواسته قبلی خودش اعضای بدنش حیات‌بخش انسان‌های دیگر شد.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی خیابان مسجد سید، کوچه ۴۴، ساختمان قائمیه واقع شده است.

انتهای پیام
captcha