توسعه اشتغال خانگی مددجویان؛ راهبرد اصلی کمیته امداد
کد خبر: 4057994
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

توسعه اشتغال خانگی مددجویان؛ راهبرد اصلی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد با تأکید بر اینکه توانمندسازی و توسعه اشتغال خانگی مددجویان، راهبرد اصلی کمیته امداد است، گفت: امسال ۱۶هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی در استان باید ایجاد شود که تسهیلات اشتغال برای این مهم ۸۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به گزارش ایکنا از مازندران، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای زکات با آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تحسین عملکرد کمیته امداد استان و گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان، اظهار کرد: سال گذشته درآمد کمیته امداد استان ۴۴۵ میلیارد و ۹۷۱ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به پیشینه نوع دوستی مردم مازندران، گفت: ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۱۸ یتیم و ۹ هزار و ۷۰۰ محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: بیش از ۵۱ هزار حامی نیک‌اندیش سال گذشته ۶۷ میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند.

بختیاری با بیان اینکه حامیان استان ۶۷ میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند، تصریح کرد: کمک‌های حامیان بلافاصله به حساب ایتام واریز می‌شود.

وی با تأکید براینکه توانمندسازی و توسعه اشتغال خانگی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است، افزود: امسال ۱۶ هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی در استان باید ایجاد شود که تسهیلات اشتغال برای این مهم ۸۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha