اندیشه های امام(ره) برای نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 4058006
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

اندیشه های امام(ره) برای نسل جوان تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار البرز از مدیران دستگاه های فرهنگی و اجرایی این استان خواست همزمان با ایام سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، افکار و اندیشه‌های امام راحل(ره) برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا از البرز، مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، روز چهارشنبه، 28 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی و سومین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهارکرد: تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام(ره) برای جوانان و نوجوانان ضروری است.

وی افزود: شخصیت معنوی و انقلابی امام برهیچکس پوشیده نیست و ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بهترین زمان برای پرداختن به ابعاد شخصیت بنیانگذار انقلاب است.

ولی‌پوری گفت: مناسبت‌های این ایام با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود بنابراین انتظار می‌رود که تمام مسئولان و مدیریت شهری مناطق با وحدت رویه همکاری‌های لازم در انجام امور محوله را با یکدیگر داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تاکید کرد: باید برنامه‌های شایسته این روز به صورت منسجم در استان برگزار شود.

دراین نشست وظایف به اعضا ابلاغ و در خصوص اعزام زائران به حرم مطهر حضرت امام(ره) هماهنگی‌های لازم با ادارات و دستگاه‌های ذیربط انجام گرفت و همچنین درباره مباحث ترافیکی، انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر، ایمن‌سازی مسیرها، چگونگی استقرار نیروهای آتش نشانی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha