کیش صاحب کرسی تلاوت اذانگاهی دائمی شد + عکس
کد خبر: 4058188
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

کیش صاحب کرسی تلاوت اذانگاهی دائمی شد + عکس

اولین کرسی تلاوت اذانگاهی جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیاء(ع) با حضور مسئولان این جزیره و با تلاوت کریم منصوری راه‌اندازی شد.

 جزیره کیش دارای کرسی تلاوت اذانگاهی دائمی شد + عکس

به گزارش ایکنا، اولین کرسی دائمی اذانگاهی تلاوت قرآن کریم اواخر هفته جاری با حضور مسئولان محلی در جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیاء (ص) راه‌اندازی شد تا از این پس هر روز در زمان اذان مغرب شاهد تلاوت زنده کلام الله مجید و اجرای زنده اذان با حضور قاری راتب در این مسجد باشیم.

راه‌اندازی این کرسی اذانگاهی که از برنامه های پیش بینی شده منطقه آزاد کیش در سال‌های گذشته بود، پس از بیانات مقام معظم رهبری در طلیعه ماه مبارک رمضان با جامعه قرآنی که طی آن بر تمرکز فعالیت‌های قرآنی در مساجد تأکید کرده بودند، سرعت گرفت.

بر همین اساس در این کرسی تلاوت اذانگاهی علی دارابی، قاری ممتاز و دارای رتبه نخست مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور، به عنوان قاری راتب مسجد خاتم الانبیاء(ص) معرفی شد و حکم خود را از حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده، امام جمعه کیش دریافت کرد.


بیشتر بخوانید:


در این کرسی تلاوت کریم منصوری، قاری ممتاز کشورمان به عنوان مهمان ویژه حضور یافت و به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. همچنین اجرای این مراسم را سیدوحید مرتضوی، از مجریان معارفی سیما بر عهده داشت.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی نهاد امامت جمعه کیش و مرکز فعالیت‌های قرآنی جزیره کیش مقرر شده است کرسی تلاوت اذانگاهی طی ماه‌های آینده در دیگر مساجد این جزیره راه‌اندازی شود.

یادآوری می شود، اولین کرسی تلاوت اذانگاهی مسجد خاتم‌الانبیاء با حضور امام جمعه جزیره کیش، مدیرکل دفتر مدیرعامل، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و همه مسئولان قرآنی و روحانیون و مسئولان این جزیره برگزار شد.

انتهای پیام
captcha