تأکید بر نقش سازنده مساجد در همایش مصر
کد خبر: 4058244
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

تأکید بر نقش سازنده مساجد در همایش مصر

در همایش اوقاف استان سوئز در مصر بر نقش سازنده مساجد در اصلاح و ثبات جامعه تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از البلد، شیخ ماجد راضی فرج، معاون وزارت اوقاف استان سوئز مصر امروز در همایشی با جمعی از مدیران امور مساجد و دینی استان دیدار کرد. در این نشست رئیس امور مساجد، رئیس ارشاد دینی، رئیس امور قرآن کریم و جمعی از مدیران بخش‌های تابعه حضور داشتند. 

راضی گفت: کار در حوزه مساجد یک مسئولیت کامل است که بر عهده مدیران ادارات، بازرسان و همه کارکنان است، لذا همکاری و همبستگی لازم است تا مسجد نقش خود را در اصلاح و ثبات جامعه ایفا کند.

وی افزود: افزایش فعالیت‌های تبلیغی در مساجد و آمادگی کامل برای پذیرایی از عید قربان بر اساس دستورالعمل‌های وزیر با لزوم احیای طرح اطعام، ضروری است چراکه این یک پروژه ملی است که به جامعه خدمت می‌کند.

وی افزود: پیگیری روند کار در مساجد و هشدار به ائمه جماعات برای رعایت لباس از هر که شأن و کرامت امام است و همچنین اجرای دستورات وزیر در خطبه جمعه از نظر موضوعی و زمانی ضروری است و همچنین جلسات درس، قرائت و حفظ قرآن و پیگیری آن برای پیشرفت جامعه لازم است.

وی در خاتمه بر ضرورت تلاش و همت برای ساختن جامعه و ثبات آن با گسترش تفکر اعتدالی و مدارا تأکید کرد و از خداوند خواست که مردم و امنیت مصر ما را حفظ کند.

انتهای پیام
captcha