دارالقرآن بین‌المللی سنندج کارکرد منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد داشت
کد خبر: 4058264
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

دارالقرآن بین‌المللی سنندج کارکرد منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد داشت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: دارالقرآن بین‌المللی سنندج می‌تواند کارکرد منطقه‌ای و بین‌المللی داشته و به قطب پرورش دانشجو در حوزه مذاهب اسلامی تبدیل شود.

ازهاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، ارسلان ازهاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان امروز، 29 اردیبهشت‌ماه در نشست بررسی روند پیشرفت طرح دانشکده علوم قرآنی سنندج اظهار داشت: برای برخی پروژه‌های مصوب این سفر همچون جاده مریوان- سنندج هنوز اعتبار اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه دارالقرآن بین‌المللی قرآن سنندج از مصوبات سفر رهبری به استان است، افزود: در این سفر پرخیر و برکت بیش از یک هزار و ۲۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱۲ میلیارد تومان در استان پیش بینی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان بیان کرد: با سفر یکی از مسئولان دفتر رهبر معظم انقلاب به استان و بازدید از برخی پروژه‌های مصوب سفر، در آینده‌ای نزدیک اعتبارات مناسبی به این پروژه‌ها اختصاص یابد.

وی در ادامه گفت: دارالقرآن بین‌المللی سنندج می‌تواند کارکرد منطقه‌ای و بین‌المللی داشته و به قطب پرورش دانشجو در حوزه مذاهب اسلامی تبدیل شود.

ازهاری بیان کرد: زمینی که برای احداث پروژه دارالقرآن بین‌المللی سنندج در نظر گرفته شده وقفی و نباید هیچگونه مشکل معارضی داشته باشد، ضمن اینکه با توجه به ماهیت پروژه، تا جایی که امکان دارد شهرداری در خدمات‌دهی به این مجموعه تخفیفات لازم را مدنظر داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه پروژه های مصوب سفر رهبری باید در کاربری تعریف شده مورد استفاده قرار گیرد، از دستگاه‌های مجری پروژه دارالقرآن بین‌المللی سنندج خواست که هرچه سریع‌تر برآورد نهایی و اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار دهند.

انتهای پیام
captcha