شورای اقامه نماز در شهرستان‌ها تشکیل شود
کد خبر: 4058325
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

شورای اقامه نماز در شهرستان‌ها تشکیل شود

قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: برنامه جامع ستاد نماز در سال ۱۴۰۱ برای شهرستان‌ها بر مبنای توانایی آن شهرستان ارسال شده است و برای اینکه برنامه به خوبی اجرا شود ابتدا باید شورای اقامه نماز در شهرستان‌ها تشکیل شود.

حجت‌الاسلام علی سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس، عصر دیروز، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در اولین اجلاس مشترک ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان فارس که با حضور سیداحمد زرهانی، قائم‌مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور، دبیران اقامه نماز و مهدویت شهرستان‌های استان فارس در مهدیه بزرگ شیراز برگزار شد، گفت: برنامه جامع ستاد نماز در سال ۱۴۰۱ برای شهرستان‌ها بر مبنای توانایی آن شهرستان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: برای اینکه این برنامه به‌خوبی اجرا شود ابتدا باید شورای اقامه نماز در شهرستان‌ها تشکیل شود که در این شورا امام‌جمعه شهرستان و فرماندار و مسئولان شهرستان حضور دارند و کارها توزیع می‌شود.

سقاچی خواستار برگزاری جلسه شورای اقامه نماز تا دهم خرداد در شهرستان‌ها شد و گفت: باید در راستای آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز حرکت کرد، همچنین برخی از نمازخانه‌های بین‌راهی که متعلق به ستاد اقامه نماز نیست نیاز به بازدید دارند که باید انجام و گزارش آن ارائه شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از چاپ کتاب پرسش و پاسخ‌های دانش‌آموزی خبر داد و گفت: برای تهیه کتاب پرسش و پاسخ‌های دانش‌آموزی در ۶۰ دبیرستان برای پرسش و پاسخ رفتیم. این کتاب را ارشاد متقبل شده و در حال چاپ است و اداره‌کل آموزش و پرورش هم اعلام کرده است که برای معلم‌های پرورشی آن را تهیه خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha