بازگشت یک مجتمع در سقز به چرخه تولید
کد خبر: 4058826
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

بازگشت یک مجتمع در سقز به چرخه تولید

رئیس دادگستری سقز از احیای مجدد مجتمع تولیدی «کریمی» شهرستان سقز با حمایت‌های دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این مجتمع تولیدی زمینه اشتغال 50 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

مجتمع تولیدی سقز

به گزارش ایکنا از کردستان، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های ریاست قوه قضائیه و با عنایت به تأکیدات ریاست کل دادگستری استان کردستان، در رابطه با حمایت از تولید، رئیس دادگستری شهرستان سقز از کارگاه تولیدی کنترل و فرآورده‌های بذر حبوبات و کارگاه تولیدی ساختمانی «کریمی» شهرستان سقز بازدید کرد.

کیوان جهانی، رئیس دادگستری سقز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این مجتمع تولیدی در مساحت ۱۲ هزار متر در امور بوجاری، فرآورده‌های کشاورزی ، ساخت تیرچه و بلوک، واحد پودر و خاک سنگ فعالیت دارد و با حمایت‌های مستقیم دادگستری سقز این مجتمع احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: در حال حاضر۵۰ نفر به صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به فعالیت می باشند که در صورت حمایت‌های بیشتر این ظرفیت به بیش از ۶۰ نفر خواهد رسید.

رئیس دادگستری سقز یادآور شد: در این راستا اقدام بعدی دادگستری سقز، تشکیل جلسه با نماینده مجلس شورای اسلامی، استانداری کردستان و فرماندار ویژه شهرستان سقز در جهت حل مشکل و ارتقای ظرفیت این مجتمع تولیدی است.

انتهای پیام
captcha