هیچ امری جایگزین محبت اهل بیت(ع) در دل‌ها نمی‌شود
کد خبر: 4062286
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

هیچ امری جایگزین محبت اهل بیت(ع) در دل‌ها نمی‌شود

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در خراسان‌جنوبی گفت: دشمنان با پول نمی‌توانند محبت اهل بیت(ع) را از ما بگیرند و مردم اگر اعتراضی دارند ربطی به ولایت و امامت و اقتدار نظام ندارد و به جایش عظمت محبت اهل بیت(ع) را نشان می‌دهند.

کاروان زیر سایه خورشید در خراسان‌جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، شهرستان درمیان، امروز 16 خردادماه با حضور خادمان بارگاه منور امام هشتم(ع) زیر سایه خورشید رفت و این شهرستان آکنده از عطر رضوی شد.

خادمان در بدو ورود با حضور در روستای براندود این شهرستان دل‌ها را به پنجره فولاد امام مهربانی‌ها گره زدند و مردم نیز با اشک‌های جاری از گونه‌ها و فرستادن صلوات پرچم را گلباران کردند.

در ادامه نیز خادمان حرم رضوی با حضور در هیئت ابوالفضلی(ع) قهستان حال و هوای مردم را خوب کردند و هر کدام با دل‌های شکسته حاجت خود را از امام رضا(ع) طلب می‌کردند.

همچنین کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منزل خانواده شهیدغلامرضا قالیباف ضمن دیدار با پدر و مادر شهید از آنها دلجویی کردند.

خدام حرم رضوی در ادامه با حضور در روستای خسروآباد دل‌های زن و مرد و عاشقان امام رئوف را که هر کدام با یک حاجتی وارد مجلس امام رضا(ع) شده بودند، امام رضایی کردند. در پایان هر مراسم نیز بسته‌های متبرک نمک و نبات میان عاشقان امام رضا(ع) توزیع شد.

همچنین خادمان ثامن‌الحجج(ع) با حضور در هیئت ابوالفضلی(ع) آسیابان شهرستان درمیان حال و هوای دل‌ها را دگرگون کردند. مردم با دود اسپند و فرستادن صلوات به استقبال خادمان آمدند و یکی از خادمان نیز با نوای گرم و دلنشین خود دل‌های عاشقان را راهی صحن و سرای حرم امام رضا(ع) کرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی یاوری، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در حاشیه این مراسم گفت: معنویت از جامعه نرفته و امروز مردم معجزه را به رخ عالم می‌کشند و بعد ۱۴۰۰ سال پرچم سبز رضوی در یک نقطه می‌آید و مردم آنچنان اشک می‌ریزند.

وی افزود: محبت اهل بیت(ع) معجزه است و امامی که ندیدیم و برای آن گریه می‌کنیم یک معجزه است و امروز مردم محب اهل بیت(ع) خادمی از خادمان کوی اهل بیت(ع) را تکریم می‌کنند. خوش به سعادت مردم که با این پرچم روبه‌رو می‌شوند و اهل بیت(ع) دوستداران را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن بداند اگر فکر کردند با شبکه‌های مجازی امام و اهل بیت(ع) را از دهه نودی‌ها و هشتادی‌‎ها بگیرند اشتباه کردند و امروز در  ۳۲ استان کشور ذکر یا امام رضا(ع) جهانی شده است.

یاوری بیان کرد: دشمن برنامه‌ریزی کرده که شما خانه‌نشین باشید و به استقبال این پرچم نیایید اما این مردم، دشمنان تشیع و قرآن را تحقیر می‌کنند.

وی گفت: امروز قهستان مانند نیل باز شد اگر چه عصای موسی(ع) نبود، اما پرچم امام رضا(ع) مردم را دور هم جمع کرد و به برکت این پرچم چه اشک‌ها ریخته شد و چه کارهای خیری به واسطه امام هشتم انجام شد و چه زوج‌هایی به هم پیوستند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: دشمنان با پول نمی‌توانند محبت اهل بیت(ع) را از ما بگیرند و مردم اگر اعتراضی دارند ربطی به ولایت و امامت و اقتدار نظام ندارد و به جایش عظمت محبت اهل بیت(ع) نشان می‌دهند.

یاوری بیان کرد: باید این عکس‌ها را با حضور پرچم امام رضا(ع) و محبت اهل بیت(ع) روزی صدبار در فضای مجازی ارسال کنیم تا چشم دشمنان کور شود و هر زمان دشمن شبکه مجازی را باز می‌کند عکس حرم اهل بیت(ع) و پرچم امام حسین(ع) و امام رضا(ع) و کودکان دهه هشتادی و نودی‌ها را ببینند که مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان است.

هیچ امری جایگزین محبت اهل بیت(ع) در دل‌های مسلمین نمی‌شود

همچنین روز گذشته، 15 خرداد در پنجمین روز از دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید در اولین دیدار در شهرستان سرایان حاضر شده و با حمل پرچم متبرک امام مهربانی‌ها و با نوای دلنشین «ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم» همراه با مردم به زیارت امامزاده سلطان کریم شاه روستای کریمو و امامزاده سلطان مصیب روستای مصعبی رفته و از کنار قبور مطهر این امامزادگان به امام رئوف(ع) عرض ارادت داشتند و با اشک چشم جواز نوکری در دهه کرامت را از ولی نعمتشان دریافت کردند.

در این مراسم خادمان حرم رضوی با حمل پرچم سبز گنبد ملکوتی حرم امام رضا(ع) و توزیع بسته‌های تبرکی نمک و نبات بین مردم مشتاق فضای این روستاها را مشهدگونه کردند.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید به کرامات و عنایات امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این کاروان با حضور خود در شهرستان‌ها و روستاها عطر حرم رضوی را گسترش می‌دهند و دل‌ها را روانه صحن و سرای حرم رضوی می‌کنند.

در ادامه خادمین حرم رضوی با همراه داشتن پرچم منور بارگاه ملکوتی حرم امام رضا(ع) برای عرض خداقوت با کارکنان هلال احمر پایگاه بین راهی شهید محبوبی سرایان و ایستگاه آتش نشانی این شهرستان دیدار کردند.

خادمان بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) با حضور خود در پایگاه بین راهی هلال‌احمر و ایستگاه آتش‌نشانی این پایگاه‌ها را آکنده از شمیم معطر حرم هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت کردند.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید در بین کارکنان هلال‌احمر اظهار کرد: اعضای هلال احمر مشکل‌گشای مردم هستند و کاری که با اخلاص و داوطلبانه باشد مورد توجه ائمه اطهار(ع) قرار می‌گیرد.

فاطمی افزود: حضور خدام همراه با پرچم منور حرم رضوی در شهرها و روستاها سبب ارتقای فرهنگی و معنوی در جامعه می‌شود و حرم مطهر را گسترش می‌دهند.

همچنین کاروان زیر سایه خورشید امروز با گروه جهادی پخت نان بانوان مدرسه کمالی سرایان دیدار داشتند و در پایان هم مدیحه‌سرایی توسط خادمان حرم مطهر رضوی انجام شد. این گروه جهادی بانوان در ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد امسال پخت یک هزار قرص نان را انجام دادند که بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

خادمان حضرت رضا(ع) نیز به رسم ادب با خانواده شهید «اسماعیل کشفی» در سه قلعه شهرستان سرایان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار مداح کاروان به مدیحه‌سرایی در وصف امام رضا(ع) پرداخت و هدایای متبرکی به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی، روحانی کاروان زیر سایه خورشید در این دیدار نیز ضمن بیان خصوصیات و کرامت این شهید والامقام، اظهار کرد: خداوند شهدا را از میان بهترین‌ها انتخاب و گلچین کرده و جزو خانواه شهدا بودن افتخار والایی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی یادآور شد: خانواده‌های شهدا ثابت کردند که از بهترین‌ها گذشتند و به خاطر دفاع از حرم رضوی و مملکت جان خود را فدا کردند و همسران شهدا و جانبازان اجر بالایی دارند.

انتهای پیام
captcha