دومین دوره «دروس آزاد معارف دینی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4063633
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
در مسجد جامع جمهوری اسلامی

دومین دوره «دروس آزاد معارف دینی» برگزار می‌شود

دومین دوره «دروس آزاد معارف دینی» در مسجد جامع جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

مسجد جامع جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا، مسجد جامع جمهوری اسلامی با هدف آشنایی دانشجویان، کسبه و مردم با معارف دینی و همچنین مقابله با شبهات مختلف عقیدتی اقدام به برگزاری دومین دوره «دروس آزاد معارف دینی» کرده است.

سرفصل‌های این دروس شامل احکام، خداشناسی، احادیث اخلاقی، تجوید و ادبیات عرب است که توسط اساتید بارز حوزه و دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر در این مسجد تدریس می‌شود.

اولین دوره این کلاس‌ها دی‌ماه سال گذشته برگزار و با استقبال خوب عموم مردم روبرو شد. این جلسات زیر نظر آیت‌الله عباسعلی اختری، نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این دوره‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند صوت ضبط شده جلسات را به‌صورت آفلاین در اختیار داشته باشند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره باید نام و نام خانوادگی، تحصیلات و شغل خود را به شماره ۰۹۱۰۹۲۱۴۳۴۹ در واتساپ ارسال کنند. هیچ‌گونه محدودیت سنی برای ثبت‌نام در دوره‌های آزاد معارف دینی وجود ندارد و تنها شرط حضور داشتن مقطع بالاتر از دیپلم است.

یادآوری می‌شود، مقالات شرکت‌کنندگانی که در این دوره‌ها حضور فعالی داشته باشند در نشریه این مسجد چاپ و به‌صورت مکتوب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دومین دوره «دروس آزاد معارف دینی»

انتهای پیام
captcha