تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4063883
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن به دلیل استقبال و درخواست جامعه قرآنی خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در سال جاری گفت: پیش از این از سوی سازمان مرکزی اعلام شده بود که آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا 25 خردادماه است.

وی افزود: به دلیل استقبال و درخواست جامعه قرآنی مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات در رشته‌ها و گروه‌های تمدید شده است که البته این مهلت‌ها متفاوت هستند.

موسوی بیان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام برای رشته‌های آوایی مثل قرائت تحقیق و ترتیل، انواع رشته‌های حفظ، همخوانی و دعاخوانی تا 30 خردادماه و مهلت ثبت‌نام برای رشته‌های معارفی تا 10 تیرماه اعلام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در پایان ضمن دعوت از قرآنیان استان جهت شرکت در این ماراتن قرآنی یادآور شد: متقاضیان جهت ثبت‌نام ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه تنها از طریق سایت www.quraniran.ir می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha