مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن تمدید شد
کد خبر: 4064022
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن تمدید شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های آوایی تا پایان روز ۳۰ خردادماه جاری و در رشته‌های معارفی تا پایان روز ۱۰ تیرماه سال‌ جاری تمدید شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف کرمانشاهحجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن‌ کریم خبر داد و اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تمدید شد.

وی افزود: تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن با هدف مشارکت بیشتر اقشار مختلف به‌ویژه جوانان علاقه‌مند به ساحت قرآن انجام شده است.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به زمان ثبت‌نام مسابقات، گفت: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های آوایی «قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن و اذان» تا پایان روز ۳۰ خردادماه جاری اعلام و در رشته‌های معارفی «تفسیر عمومی قرآن، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه» تا پایان روز ۱۰ تیرماه سال‌ جاری اعلام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت http://www.quraniran.ir مراجعه کنند، یادآور شد: مرحله شهرستانی مسابقات آوایی از ابتدای تیرماه تا نیمه مردادماه و مرحله استانی مسابقات نیز از پایان مردادماه تا ۳۱ شهریورماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد. همچنین مرحله استانی مسابقات رشته‌های معارفی ۱۲ مردادماه سال‌ جاری به‌طور همزمان در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha