تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4064027
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل اوقاف و امور چهارمحال‌وبختیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام در رشته‌های آوایی مسابقات سراسری قرآن تا ۳۰ خردادماه و در رشته‌های معارفی تا ۱۰ تیرماه خبر داد.

مسابقات سراسری قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه آمار ثبت‌نام کنندگان در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان تا امروز به ۳۱۱ نفر رسیده است، اظهار کرد: براساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با توجه به درخواست‌های مکرر جامعه قرآنی برای ایجاد فرصت مجدد ثبت‌نام و نیز در پی دریافت درخواست‌هایی از ادارات قرآنی اوقاف و امور خیریه استان‌ها مبنی بر افزایش زمان برای اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر در راستای مشارکت حداکثری، مهلت ثبت‌نام در رشته‌های آوایی این مسابقات تا روز ۳۰ خردادماه تمدید شد.

وی با ذکر اینکه امسال رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، همه رشته‌های حفظ، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است، ادامه داد: علاقه‌مندانی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند تنها تا ۳۰ خردادماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این تاریخ تمدید نمی‌شود.

امیری تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های معارفی شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه نیز تا پایان روز 10 تیرماه 1401 اعلام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص زمان برگزاری مراحل مختلف مسابقات سراسری قرآن، گفت: بازه زمانی برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات آوایی از یکم تیرماه تا 15 مردادماه و مرحله استانی نیز از 22 مرداد تا 31 شهریور ماه اعلام شده است؛. همچنین مرحله استانی رشته‌های معارفی در تاریخ 12 مردادماه به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای مطالعه آیین‌نامه مسابقات سراسری در رشته‌های گوناگون و شرکت در رشته‌های قرآنی می‌توانند از طریق سامانه مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه به نشانی www.quraniran.ir اقدام به نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام
captcha