اعلام نتایج انتخابات شوراهای هیئات مذهبی هرمزگان
کد خبر: 4064519
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

اعلام نتایج انتخابات شوراهای هیئات مذهبی هرمزگان

مسئول تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از اعلام نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای هیئات مذهبی ۱۱ شهرستان استان خبر داد.

ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمود ارجمند، مسئول تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 25 خردادماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات شوراهای هیئات مذهبی در ۱۱ شهرستان استان برگزار شده است که از بین ۱۱۳ نفر کاندید، نهایتاً ۵۹ نفر با کسب آرای بیشتر به عنوان اعضای اصلی و 34 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل شورای هیئت‌های مذهبی انتخاب شده‌اند.

وی افزود: با تائید انتخابات از سوی ستاد مرکزی، اعضای شورای هیئت‌های مذهبی هر شهرستان در نشستی با رأی‌گیری مخفی از بین اعضای اصلی رئیس، نایب‌رئیس و دبیر شورا را انتخاب می‌کنند و سپس روسای شورای هیئت‌های مذهبی هر 11 شهرستان نیز در نشستی در مرکز استان با رأی‌گیری مخفی و در حضور مدیرکل استان و دبیر شورای هماهنگی شبکه هیئات مذهبی هیئت‌رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی استان را تشکیل می‌دهند که رئیس شورای استانی در جلسات شورای کشوری شرکت خواهد کرد.

ارجمند در پایان یادآور شد: شوراهای هیئات مذهبی در هر شهرستان وظیفه راهبری و زمینه‌سازی حمایت‌های معنوی هیئات در هر شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha