زمینه‌های همبستگی اجتماعی را فراهم کنیم
کد خبر: 4067124
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
ماموستا فایق رستمی:

زمینه‌های همبستگی اجتماعی را فراهم کنیم

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر فراهم کردن زمینه‌های همبستگی اجتماعی گفت: نباید هیچ فاصله‌ای میان اقوام و مذاهب ایجاد کنیم.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته، ششم تیرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: فرهنگ کامل و جامع شامل کار و تلاش برای توسعه، آبادانی، تولید و رسیدگی به نقاط محروم است.

وی با بیان اینکه هر جوان آگاه در محاصره ناآگاهی قرار دارد، افزود: جوانان باید خود را برای آینده قوی و مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، تأسیس مسجد، پیمان زندگی مسالمت‌آمیز و پیمان برادری بین پیروان جهت رفع اختلافات میان اقوام را سه برنامه و اولویت پیامبر گرامی اسلام(ص) برای استقرار نظام اسلامی دانست و بیان کرد: باید همه با هم دست به دست هم داده و اختلافات ریشه‌کن کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کسی که در جامعه فساد کرده، مرتب منکرات می‌شود، ادامه داد: نباید نسبت به مشکلات کنونی بی‌تفاوت باشیم چراکه همه ما در این حوزه مسئول هستیم.

ماموستا رستمی بر مردمی بودن کارگزاران نظام و جلوگیری از هرگونه ناامیدی در جامعه تأکید و اظهار کرد: نباید هیچ فاصله‌ای میان اقوام و مذاهب ایجاد کنیم.

وی تقویت سرمایه‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: هر چقدر از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده شود، به حل مسائل اجتماعی کمک کرده و باید زمینه‌های رفع موانع تولید را فراهم‌ کنیم.

امام‌جمعه سنندج با تأکید بر اینکه زمینه‌های همبستگی اجتماعی را فراهم کنیم، افزود: حفظ وحدت و اتحاد در این شرایط کنونی جهاد تبیین است تا دشمنان نتوانند نفوذ کنند.

وی با اشاره به اینکه باید امید به زندگی و آینده را در با کار فرهنگی در جامعه نهادینه کنیم، یادآور شد: استان کردستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف برخوردار بوده که در صورت توجه و به‌کارگیری آن‌ها باعث امید و رفع مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام
captcha