دوره مقدماتی طرح نهضت قرآنی نورالثقلین برگزار می‌شود
کد خبر: 4067387
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

دوره مقدماتی طرح نهضت قرآنی نورالثقلین برگزار می‌شود

معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم گفت: دوره آموزشی به منظور ارتقا و توانمندسازی مدیران و مربیان جلسات خانگی قرآن که جدیداً به طرح نهضت قرآنی نورالثقلین اضافه شده‌اند، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، طرح نورالثقلین در قالب جلسات قرآنی خانگی و خانه‌های قرآن توسط قرارگاه ملی نورالثقلین شکل گرفته است و سازمان دارالقرآن الکریم با راه‌اندازی ستاد مرکزی و استانی و هماهنگی‌های لازم با مؤسسات و ایجاد نظام هماهنگ جلسات خانگی قرآن، قدم‌های مؤثری در اجرای این طرح ملی برداشته است. بر همین اساس دوره آموزشی به منظور ارتقای و توانمندسازی مدیران و مربیان جلسات خانگی قرآن که جدیداً به طرح نهضت قرآنی نورالثقلین اضافه شده‌اند، برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هادی مهدویان، معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم درباره برگزاری دوره مقدماتی طرح نهضت قرانی نورالثقلین گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب مؤسسات قرآن و عترت، خانه‌های قرآن و مجموعه‌های طرح نورالثقلین در بحث جلسات خانگی قرآن، معاونت تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم، مجدداً دوره آموزشی به منظور ارتقای و توانمندسازی مدیران و مربیان جلسات خانگی قرآن که جدیداً به طرح اضافه شده‌اند در دستور کار خود قرار داده است.

معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم ادامه داد: این دوره آموزشی در سه محور قرآنی، تربیتی و مهارتی و با حضور اساتید برتر کشوری از ابتدای تیرماه تا پایان مرداد ماه سال جاری برگزار و قابل آماده استفاده برای علاقه‌مندان این عرصه خواهد بود.

مهدویان افزود: در حال حاضر ۳۵۰۰ مربی از سراسر کشور در سامانه نورالثقلین ثبت‌نام کرده‌اند که شرایط حضور و استفاده از این دوره برای همه آن‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha