۶۱۲ پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد کردستان دایر شد
کد خبر: 4067455
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

۶۱۲ پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد کردستان دایر شد

مدیر ستادی کانون‌های مساجد کردستان از اجرای طرح اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان کردستانی در سطح 612 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان خبر داد و گفت: از این تعداد 432 کانون در سطح روستاها هستند.

کامل گلباغی، مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

کامل گلباغی، مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کانون‌های مساجد استان همواره در طول سال به صورت مداوم فعالیت‌های متنوعی را در سطح استان اجرا خواهند کرد.

وی با اشاره به گسترش فعالیت کانون‌های مساجد در فصل تابستان و اوقاف فراغت دانش‌آموزان افزود: در این راستا امسال طرح اوقات فراغت در 612 کانون فرهنگی ـ هنری منساجد استان اجرا خواهد شد. از این تعداد 432 کانون در سطح روستاها و 180 کانون در سطح شهرهای استان دایر خواهد بود.

گلباغی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت در دو بخش بانوان و آقایان ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل کار در روستاهای استان استقبال بانوان از کلاس‌های اوقات فراغت نسبت به آقایان بیشتر بوده است.

وی از اجرای این طرح از یکم خردادماه تا 30 شهریورماه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری به دلیل اینکه اعتبارات این طرح از محل جدول 17 مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأمین می‌شود، در بحث بودجه کمبود اعتبار نداریم.

مدیر ستادی کانون‌های مساجد کردستان از اختصاص یک میلیارد و 760 میلیون تومان اعتبار به پایگاه‌های اوقات فراغت افزود: در این راستا کلاس‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوع آسیب‌های اجتماعی با حضور اساتید مجرب و دانشگاهی به ویژه در مناطق کم برخوردار برگزار خواهد شد. در این پایگاه‌ها کلاس‌های فرهنگی و هنری شامل خوشنویسی، زبان، کتابخوانی و قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: همزمان با افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت چهارمین مرحله طرح فهما نیز آغاز شده است که در این طرح 29 رابط کانونی با ما فعالیت دارند که هر یک از رابطان کانونی 25 مسجد و کانون فرهنگی ـ هنری را زیر نظر خود دارند.

انتهای پیام
captcha