ارائه طرح حمایت از روحانیون اهل سنت به فراکسیون مجلس
کد خبر: 4067605
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

ارائه طرح حمایت از روحانیون اهل سنت به فراکسیون مجلس

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی از ارائه طرح حمایت از جامعه روحانیت اهل سنت کشور به فراکسیون اهل سنت مجلس خبر داد و گفت: امیدواریم با تصویب این طرح بتوانیم وضعیت معیشتی جامعه روحانیون اهل سنت کشور را بهبود ببخشیم.

ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی امروز، هشتم تیرماه در نشست هم‌اندیشی با روحانیان، نخبگان و معتمدان شهرستان مریوان از ارائه طرح حمایت از جامعه روحانیت اهل سنت کشور به فراکسیون اهل سنت مجلس خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با تصویب این طرح بتوانیم وضعیت معیشتی جامعه روحانیون اهل سنت کشور را بهبود ببخشیم.

وی با بیان اینکه در این راستا نشست‌های خوبی با فراکسیون اهل سنت مجلس انجام شده است، افزود: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از مشکلات استان، جامعه روحانیت و ماموستایان مرتفع خواهد شد.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: دولت سیزدهم اهتمام جدی برای توسعه کردستان دارد و بر این اساس اعتبارات ویژه و مناسبی برای تحول استان کردستان اختصاص یافته است.

وی خواستار یک صدایی نمایندگان استان در مجلس برای جذب اعتبارات و احقاق حقوق مردم شد و تأکید کرد: نمایندگان کردستان در مجلس باید تلاش بیشتری برای تخصیص اعتبارات توسعه‌ای به استان داشته باشند.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان و ماموستا شیرزادی امام جمعه این شهر در ادامه به بیان ظرفیت‌های طبیعی، گردشگری و انسانی این شهرستان پرداختند و بر لزوم بهره‌گیری از آن‌ها برای توسعه منطقه تأکید کردند.

گفتنی است؛ در این نشست ماموستایان، ورزشکاران، اعضای شورهای اسلامی و نخبگان این شهرستان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود و مشکلات پیش روی توسعه شهرستان مریوان پرداختند.

یادآور می‌شود؛ بازدید از دریاچه زریبار و مرز باشماق؛ دیدار با خانواده‌های شهیدان ذبیحی و مکی‌پور و دیدار با اهالی روستای نی مریوان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به شهرستان مریوان بود.

انتهای پیام
captcha