اعلام فراخوان همایش «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در سنندج
کد خبر: 4067790
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

اعلام فراخوان همایش «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در سنندج

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از اعلام فراخوان شرکت و ارسال آثار به همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت «آسیب‌های اجتماعی نو پدید» در این مؤسسه قرآنی خبر داد.

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت «آسیب‌های اجتماعی نو پدید» با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این همایش استانی افزود: شناسایی و تعریف آسیب‌های اجتماعی نوپدید، مدل‌های تبیین آسیب‌های اجتماعی نوپدید، عوارض و پیامدهای آسیب‌های اجتماعی نوپدید و شیوه‌های پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی نوپدید از محورهای این همایش بوده است.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج به موضوعات همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره و بیان کرد: فضای مجازی، معیار ازدواج، دین گریزی، جرایم جنسی، خودکشی و تجردگرایی از موضوعات مقالات ارسالی به این همایش خواهد بود.

وی افزود: اندیشمندان و صاحب‌نظران استان کردستان می‌‌توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی واقع در مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج ارسال کنند.

امینی اظهار کرد: ۱۵ مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت «آسیب‌های اجتماعی نو پدید» خواهد بود که در پایان با رأی هیئت داوران به آثار برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اختتامیه این همایش  20 مردادماه در مجتمع فرهنگی - فجر سنندج برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به آدرس تلگرامی hamayesh_asib@ و یا آدرس http://daroleshraq.page.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha