فعالیت 3757 نمازخانه در مدارس فارس
کد خبر: 4067980
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

فعالیت 3757 نمازخانه در مدارس فارس

طبق اعلام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، در مدارس استان 3 هزار و 757 نمازخانه وجود دارد که 2 هزار و 686 نمازخانه مستقل و مابقی به صورت کلاسی هستند.

نشست هیئت اندیشه ورز نماز آموزش و پرورش فارس به گزارش ایکنا از فارس، علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 11 تیرماه در جلسه هیئت اندیشه‌ورز نماز این اداره‌کل گفت: در مدارس استان 3 هزار و 757 نمازخانه وجود دارد که 2 هزار و 686 نمازخانه مستقل و مابقی به صورت کلاسی هستند.

وی اشاره به مشخص شدن وضعیت کلی نمازخانه‌های مدارس جهت تجهیز و اصلاح آن‌ها تصریح کرد: نمونه برگ الکترونیکی طراحی شده که در اختیار مسئولان آموزش و پرورش مناطق برای تکمیل اطلاعات نمازخانه‌ها قرار داده می‎شود.

شادباش تأکید کرد: توجه به فرهنگ نماز یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید در فعالیت‌های تربیتی دانش‌آموزان مدنظر قرار گیرد و در این راستا هم باید برنامه‌ریزی انجام دهیم.

یادآور می‌شود، نشست هیئت اندیشه‌ورز نماز آموزش و پرورش فارس با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و اعضای شورای معاونین اداره‌کل، قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس و دیگر اعضای این شورا با موضوع چگونگی توسعه نمازخانه‌ها و بررسی شیوه‌های جذب و دعوت دانش‌آموزان به نماز برگزار شد که در آن سایر اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha