ثبت‌نام ۱۱۱۷ نفر در مسابقات قرآن‌کریم اوقاف اردبیل
کد خبر: 4068946
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

ثبت‌نام ۱۱۱۷ نفر در مسابقات قرآن‌کریم اوقاف اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ۱۱۱۷ داوطلب اردبیلی برای حضور در رقابت‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم این سازمان ثبت‌نام کردند.

اوقاف و امور خیریهحجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ستوده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل بیان کرد: ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم اوقاف از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ۳٠ خردادماه ۱۴۰۱ از طریق سایت مسابقات قرآن‌کریم به آدرس WWW.quraniran.ir انجام شد و ۱۱۱۷ داوطلب اردبیلی برای حضور در این مسابقه ثبت‌نام کردند.

وی اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر آحاد مردم به ویژه جامعه قرآنی مبنی بر ایجاد فرصت بیشتر جهت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن‌کریم، ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های آوایی و معارفی نیز تا دهم تیرماه تمدید شد که جاماندگان نیز توانستند با مراجعه به سایت ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام ستوده افزود: بر اساس جدول رشته‌های آوایی انفرادی(قرائت تحقیق،  قرائت ترتیل حفظ کل ۲۰ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، اذان، همسرایی و دعاخوانی) و رشته‌های معارفی(تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه) در مسابقات سراسری قرآن کریم تا کنون تعداد یک هزار و ۱۱۷ نفر از داوطلبان استان اردبیل برای حضور در رقابت‌های این دوره مسابقات ثبت‌نام کردند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در ۱۷ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha