«در مسیر ظهور توقف ممنوع» منتشر شد
کد خبر: 4069882
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

«در مسیر ظهور توقف ممنوع» منتشر شد

کتاب «در مسیر ظهور توقف ممنوع» توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

«در مسیر ظهور توقف ممنوع» منتشر شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نشر جمکران، 1180 سال و اندی از غیبت می‌گذرد. غیبت کسی که تشنه ظهور و مشتاق عدالت و غصه‌دار فقر و بیچارگی و قتل و کشتار و ظلم‌ها در عالم است. این سال‌ها طولانی‌تر خواهد شد اگر من و شما همین‌طور که نشسته‌ایم، بنشینیم و فقط با زبان بگوییم؛ «خدا کند که بیایی». مگر ما چه نسلی هستیم، چه کرده‌ایم و چه تاجی بر سر داریم که امام(عج) برای ما بیاید؟ اگر می‌خواست بیاید، چرا برای نسل‌های قبلی نیامد؟ آیا نباید تفاوتی اساسی با نسل‌های قبلی در خود ایجاد کنیم تا او بیاید؟

انتظار، حرکت است و عمل، نه سکون و چشم انداختن. منتظر، مجاهد است و مجاهد از خوشی و راحتی دست کشیده، تمام عمر خویش را در جهاد به سر می‌برد و چه لذتی می‌برد از این تلاش. از آیات و روایات و کلمات بزرگان به دست می‌آید که ظهور یکدفعه اتفاق می‌افتد و خداوند قادر است.

امر ولیش را یکشبه اصلاح کند. اما آیا ما می‌توانیم یک‌شبه خودمان را مهیا و آماده پذیرش ظهور نماییم؟ ما اگر قبل از ظهور آماده نباشیم، ضرر می‌کنیم و از خیل عظیم یاران حضرت جا می‌مانیم. ازآنجایی‌که از شرط این است که حضرت یاران جان‌برکف و مجریان توانمند داشته باشد، پس از وظایف ماست تا بدانیم با چگونه عمل کردن می‌توانیم حضرت را چه در دوران غیبت و چه در عصر زیبای ظهور یاری کنیم.

 ازاین‌رو حسن محمودی کتاب «در مسیر ظهور توقف ممنوع» را نوشته است جهت ارائه راهکارهایی عملی و قابل اجرا برای یاری حضرت. این کتاب ابتدا به ضرورت یاری حضرت می‌پردازد و سپس راهکارهایی برای چگونه یاری کردن امام عصر(عج) ارائه می‌دهد.

در برشی از کتاب می‌خوانیم:

«امام زمان(عج) فرمود: «امر ما ناگهانی است و وقتی آمد، دیگر توبه فایده‌ای نخواهد داشت»

بـی‌تـردیـد آنـچـه مـانـع پـذیـرش امــر فــرج می‌شود، قلبی اســت که به‌واسطه گناهان، واژگون شده است و شایستگی پذیرش این امر نورانی را ندارد.

ایـن قـدم اول اسـت که بدانیم ظهور نزدیک اسـت و ناگهانی اتفاق می‌افتد و اینکه ما اگر قبل از ظهور آماده نباشیم، ضرر می‌کنیم و از خیل عظیم یاران حضرت جا می‌مانیم، خسر الدنیا و الآخره می‌شویم.

اما قدم دوم بحث در زمینه‌سازی ظهور است...»

کتاب «توقف ممنوع» به‌تازگی در 112 صفحه و با قیمت 42000 تومان در انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha