آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در گلستان
کد خبر: 4069976
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در گلستان

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گلستان از آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن همزمان با سراسر کشور در گلستان خبر داد.

طرح سنجش داوران مسابقات قرآنیحجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گلستان درگفت وگو با ایکنا از گلستان از آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن همزمان با سراسر کشور در گلستان خبر داد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گلستان بیان کرد: متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات خود را اعم از نام و نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر، شهرستان محل سکونت، تلفن همراه را در سطوح مختلف شامل صحت حفظ، تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتدا را به واتس‌آپ به شماره 09115220016 ارسال کنند.

حجت‌الاسلام کوهساریان با بیان‌اینکه متقاضیان حضور در این دوره تا 30 تیرماه فرصت دارند فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهند، تصریح کرد: بعد از کامل شدن ثبت‌نام لیست شرکت‌کنندگان به تهران ارسال خواهد شد و ثبت‌نام نهایی در سامانه و اینترنتی انجام خواهد شد.

وی با بیان‌اینکه هدف از اجرای طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم، نظام‌مندکردن داوری مسابقات قرآن‌کریم می‌باشد، افزود: آزمون این طرح به صورت کشوری برگزار می‌شود که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha