اعلام فراخوان طرح «سفیران بصیرت» در کردستان
کد خبر: 4069995
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

اعلام فراخوان طرح «سفیران بصیرت» در کردستان

مسئول طرح استانی «سفیران بصیرت» از اعلام فراخوان طرح استانی «سفیران بصیرت» با هدف تربیت ذاکر بابصیرت مسجدی در استان کردستان خبر داد.

طرح سفیران بصیرت

مهدی دده‌جانی، مسئول طرح استانی «سفیران بصیرت» در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این طرح به همت کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام حسین سریش‌آباد و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در راستای کاهش آسیب‌های فرهنگ و اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: فراخوان طرح استانی «سفیران بصیرت» با هدف تربیت ذاکر با بصیرت مسجدی از 12 تیرماه در استان کردستان اعلام شد و 29 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده است.

مسئول طرح استانی «سفیران بصیرت» به محورهای این طرح اشاره و بیان کرد: رگزاری کارگاه تخصصی آموزش مداحی با حضور اساتید و چهره‌های شاخص مداحی استان و کشور و ارائه گواهینامه معتبر، برپایی همایش باشکوه «تجلیل از پیرغلامان سیره نبوی اهل بیت(ع) و شهدای مدافع استان»، برگزاری مسابقات مداحی ویژه نوگلان حسینی در رده سنی ۷ تا ۱۳ سال و معرفی برترین‌های این حوزه، برپایی نمایشگاه‌های عکس عاشورایی و مسابقه طراحی تمثال مبارک شهدای مدافع استان کردستان، برگزاری مراسم باشکوه شاحسین‌گویان از محورهای این برنامه خواهد بود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 29 تیرماه از طریق پیام‌رسان ایتا و تلگرام به شماره 09183775409 ارسال کنند.

مسئول طرح «سفیران بصیرت» به شرایط عمومی و ضوابط نیز اشاره و اظهار کرد: هر فرد «مداح نونهال» در بخش مداحی می‌تواند یک اثر ارسال و هر فرد هنرمند در بخش مسابقات طراحی و عکاسی می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند.

دده‌جانی با اعلام اینکه پس از داوری آثار پذیرفته شده لازم است فایل اصلی به صورت فیزیکی تحویل دبیرخانه اجرایی داده شود، افزود: ۲۵ اثر برگزیده عکاسی و طراحی در نمایشگاهی در بخش جنبی همایش پیرغلامان به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزیدگان در همایش باشکوه «تجلیل از پیرغلامان و خانواده‌های معظم شهدای مداح استان» دهه اول محرم سال جاری در شهر سریش‌آباد معرفی تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha